Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ExILe2013 skrev:Prøv at skrive hvad du spiser,gerne med udregninger i kalorier, fedt,kulhydrat og protein, der er mange der siger at de har meget højt stofskifte mv.
Forskellen på meget højt og lavt stofskifte er omkring 400 kalorier, hvilket ikke er super vildt, du spiser bare for lidt.
dit træningsprogram er også elendigt, mange muskelgrupper du ikke får trænet nok overhovedet. Jeg vil anbefale dig dette til at starte med
http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics

badonkadonk skrev:Det er godt nok hurtigt i svare, det er super nice af jer, og tak fordi i vil hjælpe mig :- )
Jeg har ikke udregnet hvor meget jeg spiser (det kunne være jeg skulle gøre dette) men det jeg spiser er:
morgenmad - 90 g havergryn plus mælk
middag - mellem salatboks - jeg vil tro der ca. er 150 g i den
Aften - det er meget forskelligt hvad jeg får, men jeg vil sige en normal portionsstørrelse
Jeg har aldrig en sultfornemmelse hvis jeg spiser dette i løbet af dagen.
Dertil drikker jeg max alkohold et par gange om året
Sodavand drikker jeg heller ikke, og jeg næsten aldrig slik mm.
Ja det er hele mit program
I siger at mit program kunne være bedre, jeg vil lige prøve at tjekke det link som ExILe2013 skrev. :- )

Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.

badonkadonk skrev:#Stenalt
Jamen jeg er jo heller ikke så stor ;- )
Men kan du give mit et hint til hvor meget jeg så skal spise? :- )

badonkadonk skrev:#Stenalt
Jamen jeg er jo heller ikke så stor ;- )
Men kan du give mit et hint til hvor meget jeg så skal spise? :- )

badonkadonk skrev:#andreas7074
ja jeg holder min vægt med det indtag jeg indtager nu, men om jeg så sulter mig, så taber jeg mig sådan set heller ikke, for jeg har prøvet bare for at se, vægten er bare 67 kg ligemget hvad jeg gør (har prøvet at gøre)
Hvordan kan du komme frem til 2350,2 kcal? :- )
igen vil jeg meget gerne sige tak for at i giver jer tid til at hjælpe, det er super nice af jer :- D
Det mætter ikke sådan VANVITTIGT meget heller.

badonkadonk skrev:andreas7074 og Capperz
Mange tak :- )
#andreas7074
Okaaay, det lyder så ikke så slemt :- )
Jeg er lige igang med at læse
http://news.bodylab.dk/artikler/145-kos ... ketraening
Og jeg tror jeg er ved at fatte det nu :- D
Jeg er dog ikke helt færdig med den endnu, og det kan være artiklen kommer ind på det, men kan det hjælpe mig lidt mere på vej med at få kcal indholdet op ved at bruge Weight Gainer eller noget i den stil, og er det overhovedet sundt? :- )

andreas7074 skrev:ExILe2013 skrev:Prøv at skrive hvad du spiser,gerne med udregninger i kalorier, fedt,kulhydrat og protein, der er mange der siger at de har meget højt stofskifte mv.
Forskellen på meget højt og lavt stofskifte er omkring 400 kalorier, hvilket ikke er super vildt, du spiser bare for lidt.
dit træningsprogram er også elendigt, mange muskelgrupper du ikke får trænet nok overhovedet. Jeg vil anbefale dig dette til at starte med
http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics
Ja dette program, og nogle øvelser til skulder stabilitet, Scapulae push-ups, external rotation, internal rotation, cuban press(MEGET LAVT VÆGT I ALLE DISSE ØVELSER), og for guds skyld. Lad være at undervurdere opvarmning af overkroppen(skuldren især).
Hold desuden en ordenlig kropsholdning. Hovedet ind, skuldrene tilbage. og sid ordenligt på en stol.

badonkadonk skrev:#andreas7074
ja jeg holder min vægt med det indtag jeg indtager nu, men om jeg så sulter mig, så taber jeg mig sådan set heller ikke, for jeg har prøvet bare for at se, vægten er bare 67 kg ligemget hvad jeg gør (har prøvet at gøre)
Hvordan kan du komme frem til 2350,2 kcal? :- )
igen vil jeg meget gerne sige tak for at i giver jer tid til at hjælpe, det er super nice af jer :- D

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster