Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:Du kan sagtens få en form som den på billedet med få års træning. Opret evt. en logbog herinde, så folk kan motivere og hjælpe dig undervejs.

Young One skrev:TheCzech skrev:Du kan sagtens få en form som den på billedet med få års træning. Opret evt. en logbog herinde, så folk kan motivere og hjælpe dig undervejs.
Med rette prioriteringer, en god kost og en struktureret træning, tror du så ikke at man godt ville kunne nå det på et år måske??

Heath.Fletcher skrev:Young One skrev:TheCzech skrev:Du kan sagtens få en form som den på billedet med få års træning. Opret evt. en logbog herinde, så folk kan motivere og hjælpe dig undervejs.
Med rette prioriteringer, en god kost og en struktureret træning, tror du så ikke at man godt ville kunne nå det på et år måske??
Nej. Du skal tage en del muskelmasse på. Ikke at det i sig selv er svært, men du er nybegynder (det er jeg også) - så kost, træningscyklus samt de omkringliggende forandringer der skal til, tager en del tid - 3-4 måneder, hvor du nok ikke er på heeeelt rette vej. Når du har fået nogle erfaringer, og fundet en metode der matcher din livsstil, så begynder det at tage fart.
Jeg tror 2 år er et meget godt bud, hvis du først skal øge din muskelmasse, og følgeligt brænde det overskydende fedt af. Men jeg kan da tage fejl - under alle omstændigheder - dit mål er meget realistisk. Det er blot din indsats, som bestemmer udfaldet.

Viggoermig skrev:Heath.Fletcher skrev:Young One skrev:TheCzech skrev:Du kan sagtens få en form som den på billedet med få års træning. Opret evt. en logbog herinde, så folk kan motivere og hjælpe dig undervejs.
Nej. Du skal tage en del muskelmasse på. Ikke at det i sig selv er svært, men du er nybegynder (det er jeg også) - så kost, træningscyklus samt de omkringliggende forandringer der skal til, tager en del tid - 3-4 måneder, hvor du nok ikke er på heeeelt rette vej. Når du har fået nogle erfaringer, og fundet en metode der matcher din livsstil, så begynder det at tage fart.
Jeg tror 2 år er et meget godt bud, hvis du først skal øge din muskelmasse, og følgeligt brænde det overskydende fedt af. Men jeg kan da tage fejl - under alle omstændigheder - dit mål er meget realistisk. Det er blot din indsats, som bestemmer udfaldet.
Det der kan gøres på langt under 2 år, sikkert også under ét hvis man tager det nogenlunde seriøst.

men jeg kan sagtens gerberde mig i et center samt kan de fleste tekniker. mit store problem som jeg skriver er at jeg ikke spiser så sinsygt meget pga min angst. men skal jeg også tage mere fedt masse på eller???
stefankun29 skrev:igen tak for jeres indlæg. der er jo lidt blandet bud herinde.men jeg kan sagtens gerberde mig i et center samt kan de fleste tekniker. mit store problem som jeg skriver er at jeg ikke spiser så sinsygt meget pga min angst. men skal jeg også tage mere fedt masse på eller???

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster