Jeg har netop spist et (for mig) stort måltid bestående af:
3 Frikadeller
2 gulerødder
500g kogt kål
Jeg føler dog stadig en form for "sult", men ikke helt alligevel. En lidt sviende fornemmelse, som ikke sidder samme sted som når jeg er sulten. Det er overhovedet ikke kraftigt, men alligevel lidt irriterende. Jeg oplevede det også tidligere i dag og i går, og det kommer især, når det er noget tid siden jeg sidst har spist. Det er dog ikke samme følelse som sult.
Jeg er lige begyndt at cutte, så jeg overvejer selvfølgelig, om det kunne have noget med min krops kalorieunderskud at gøre? Jeg har tidligere oplevet at min appetit har fortalt mig hvilken slags mad jeg har brug for (protein, kulhydrat eller lipidrigt), så måske min krop endda fortæller at jeg er i kalorieunderskud? Det kan selvfølgelig også være jeg er virkeligt hårdt ramt af placeboeffekten.
Jeg har googlet fænomenet, men synes at have svært ved at finde noget ud over forums, hvor folk har haft lignende erfaringer.
'
Kan nogen fortælle noget videnskabeligt om emnet? Hører gerne om personlige erfaringer, men jeg er ikke interesseret i et "Nej, du tager fejl" uden kilder.
På forhånd rigtigt mange tak