Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

GettingBiG skrev:Der er kun langsomme proteiner i mælk...
Bay: så amino tabs. kan altså godt bruges?

Niklas! skrev:Men ellers hvis du har tid/lyst kan du da lave en smoothie. 200-300ml. mælk, en scoop whey, nogle frosne bær, andet frugt, evt youghourt. Det er lækkert og nærende

Bay skrev:Niklas! skrev:Men ellers hvis du har tid/lyst kan du da lave en smoothie. 200-300ml. mælk, en scoop whey, nogle frosne bær, andet frugt, evt youghourt. Det er lækkert og nærende
Det lyder som en lækker snack, men det er primært kun hurtige carbs - man kan måske tilføje nogle gryn.

cj8000 skrev:Drenge han lavede en tråd fordi han ikke kunne drikke wehy om morgenen! Så hjælper det sku da ikke at anbefalde ham whey og diverse smarte drinks!

Niklas! skrev:cj8000 skrev:Drenge han lavede en tråd fordi han ikke kunne drikke wehy om morgenen! Så hjælper det sku da ikke at anbefalde ham whey og diverse smarte drinks!
Slap dog af. Det virker da til at han blev ok glad for det alligevel.

cj8000 skrev:Niklas! skrev:cj8000 skrev:Drenge han lavede en tråd fordi han ikke kunne drikke wehy om morgenen! Så hjælper det sku da ikke at anbefalde ham whey og diverse smarte drinks!
Jeg slapper skam af - er blot træt af noobs der ikke svarer på hvad der blir spurgt om

Niklas! skrev:cj8000 skrev:Niklas! skrev:cj8000 skrev:Drenge han lavede en tråd fordi han ikke kunne drikke wehy om morgenen! Så hjælper det sku da ikke at anbefalde ham whey og diverse smarte drinks!
Jeg slapper skam af - er blot træt af noobs der ikke svarer på hvad der blir spurgt om
Men trådstarter virker tilfreds med svarene, så hvad med om du bare blander dig uden om. Og en anden gang holder din dårlige attitude væk

cj8000 skrev:Niklas! skrev:cj8000 skrev:Niklas! skrev:cj8000 skrev:Drenge han lavede en tråd fordi han ikke kunne drikke wehy om morgenen! Så hjælper det sku da ikke at anbefalde ham whey og diverse smarte drinks!
Men trådstarter virker tilfreds med svarene, så hvad med om du bare blander dig uden om. Og en anden gang holder din dårlige attitude væk
Nu kender jeg tilfældigvis trådstarterOg nej jeg blander mig ikke udenom...Jeg tilføjer mit forslag hvis jeg har et, ellers holder jeg kæft. Han får intet ud af at få af vide at han skal drikke en shake når han netop skriver dette er problemet

GettingBiG skrev:Jeg er en del krædsen om morgen og kan ikke få en shake ned på dette tidspunkt.

GettingBiG skrev:Der er 13,2g protein i 100g havregryn, men om det er hurtige eller langsomme proteiner ved jeg ikke....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster