Næringsindhold pr. 100 g.
protein 10 g.
carbs 67 g.
fedt 2 g.
og 326 kcal
Er det helt skidt til morgenmad..?
Evt. inkl. en shake...!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tak for detBay skrev:Det er ganske hæderlig morgenmad

Bay skrev:Det er ganske hæderlig morgenmad

Bork skrev:Jeg ville til enhver tid undgå sådanne morgenmads produkter.
Har du prøvet at lave havregryn om til havregrød?
Hver morgen laver jeg 50g müsli og 70g havregryn om til havregrød, også smider jeg kanel + flydende sød ovenpå. Smager skønt!

*JJ* skrev:Bork skrev:Jeg ville til enhver tid undgå sådanne morgenmads produkter.
Hver morgen laver jeg 50g müsli og 70g havregryn om til havregrød, også smider jeg kanel + flydende sød ovenpå. Smager skønt!
Enig, havregrød med sødemiddel og kanel on the top er bare god morgenmad.
Jeg supplerer gerne med et æble i tern og en håndfuld jumbo rosiner, samt min morgenshake.

Bork skrev:*JJ* skrev:Bork skrev:Jeg ville til enhver tid undgå sådanne morgenmads produkter.
Jeg supplerer gerne med et æble i tern og en håndfuld jumbo rosiner, samt min morgenshake.
Forhelvede ja!
Det müsli jeg spiser er der allerede nødder, æbler i tern og rosiner i

*JJ* skrev:Bork skrev:*JJ* skrev:Bork skrev:Jeg ville til enhver tid undgå sådanne morgenmads produkter.
Forhelvede ja!
Hvad er navnet på denne herlighed? - altså müsli'en?

Bork skrev:*JJ* skrev:Bork skrev:*JJ* skrev:Bork skrev:Jeg ville til enhver tid undgå sådanne morgenmads produkter.
Forhelvede ja!
Hvad er navnet på denne herlighed? - altså müsli'en?
Mener vidst bare det hedder fiber müsli. Jeg køber det i fakta.
Gider ikke lige lette røven og gå ud og kigge

Bay skrev:Det tyder på jeg burde studere min morgenmadsprodukter bedre

Bork skrev:Bay skrev:Det tyder på jeg burde studere min morgenmadsprodukter bedre
Hvorfor? Hvad mener du?
*JJ* - Det smager super godt. Også dufter det desuden lidt af æble. Laver du din havregrød med mælk eller vand?

*JJ* skrev:Bork skrev:Bay skrev:Det tyder på jeg burde studere min morgenmadsprodukter bedre
Hvorfor? Hvad mener du?
*JJ* - Det smager super godt. Også dufter det desuden lidt af æble. Laver du din havregrød med mælk eller vand?
Til ca. 75 gr. havregryn bruger jeg ca. 400 ml. væske: ca. 120 ml. mælk og resten vand - giver en lidt mere cremet smag og konsistens, end hvis man kun laver den på vand.

*JJ* skrev:Bork skrev:Bay skrev:Det tyder på jeg burde studere min morgenmadsprodukter bedre
Hvorfor? Hvad mener du?
Til ca. 75 gr. havregryn bruger jeg ca. 400 ml. væske: ca. 120 ml. mælk og resten vand - giver en lidt mere cremet smag og konsistens, end hvis man kun laver den på vand.

Bork skrev:*JJ* skrev:Bork skrev:Bay skrev:Det tyder på jeg burde studere min morgenmadsprodukter bedre
Hvorfor? Hvad mener du?
Jeg plejer at lave 120g havregryn med 3½ dl vand, derefter 5 min i mikrobølgeovnen. Så bliver den næsten tør i det. Me like!

Poliquin skrev:Prøv med dette i stedet:
60g gryn
250g æggehvider
½dl vand
3-4 min i micro. SØD, kanel, SPIS!
Det er dagens højdepunkt på diæt

dødløfteren skrev:Er ikke så god til det med morgenmad, og slet ikke havregryn (desværre). Har nu i en ugen prøvet at æde det "lort" men kan bare ikke få det ned. Nu har jeg købt Kellogg's Allbrand - Regular som jeg vil spise til morgenmad. Men er lidt i tvilv om det er godt nok.
Næringsindhold pr. 100 g.
protein 10 g.
carbs 67 g.
fedt 2 g.
og 326 kcal
Er det helt skidt til morgenmad..?![]()
Evt. inkl. en shake...!

Poliquin skrev:Prøv med dette i stedet:
60g gryn
250g æggehvider
½dl vand
3-4 min i micro. SØD, kanel, SPIS!