Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Visible Ghost skrev:Skal ned og træne idag, men fik kun sovet 4-5 timer i nat.. så jeg er ret træt. Jeg har nogle koffein-kapsler fra bodylab som jeg sjældent har gjordt brug af. Men burde de kunne gøre mig mere frisk? Eller er de ikke så effektive at de kan erstatte 2-3 timers søvn

Recept skrev:Visible Ghost skrev:Skal ned og træne idag, men fik kun sovet 4-5 timer i nat.. så jeg er ret træt. Jeg har nogle koffein-kapsler fra bodylab som jeg sjældent har gjordt brug af. Men burde de kunne gøre mig mere frisk? Eller er de ikke så effektive at de kan erstatte 2-3 timers søvn
Erstatte kan de nok ikke, men de giver et kick, der kan få en nemmere igennem passet.

Bay skrev:Det kan selvfølgelig ikke afløse søvn, men er man træt og har ringe energi, så er koffein fantastisk.

Bone-14 skrev:Bay skrev:Det kan selvfølgelig ikke afløse søvn, men er man træt og har ringe energi, så er koffein fantastisk.
Agree, Det bliver lige det los bag i som man skal bruge til at komme igang.

Visible Ghost skrev:Nu står jeg og mangler energi igen og kan ikke finde min bøtte med tabletter fra bodylab![]()
Vil gerne have fat i et eller andet der kan give mig et energiboost. Har mulighed for at gå i Super Brugsen, Fakta eller Super Spar inden jeg skal til træning.
Jeg kender ikke en ski til energidrik, men det behøver det heller ikke være. Skal bare være noget uden kcal der kan sætte skub i mit energiniveau. Har de sådan noget i nogen af de førnævnte forretninger?
Ellers må jeg jo tage 1 1/2 liter cola light med og zippe af den....
.. Energidrikke er fyldt med sukker
Visible Ghost skrev:Nu står jeg og mangler energi igen og kan ikke finde min bøtte med tabletter fra bodylab![]()
Vil gerne have fat i et eller andet der kan give mig et energiboost. Har mulighed for at gå i Super Brugsen, Fakta eller Super Spar inden jeg skal til træning.
Jeg kender ikke en ski til energidrik, men det behøver det heller ikke være. Skal bare være noget uden kcal der kan sætte skub i mit energiniveau. Har de sådan noget i nogen af de førnævnte forretninger?
Ellers må jeg jo tage 1 1/2 liter cola light med og zippe af den....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster