Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

strande skrev:Mandag: Bryst, skulder, triceps, mave
Bænkpres
Skrå bænkpress
Flat Flyes - Dips
Military pres
side lateral raises
Fransk press - minus
Pushdown
Mave
Tirsdag: Ben, ryg, øvre trapz, biceps
Squat
Dødløft
Chinups
Træk til bryst Smalt greb - BOR
Seated bent over rear lateral raises
siddene nakketræk m. håndvægte
Dumbell Curls
Reverce Barbell curl ( underarme ) - Alternativt Hammer curl
Torsdag: Bryst, skulder, triceps, mave
Bænkpress
Skrå bænkpress
Flyes Maskine - DIPS
Military pres
side lateral raises
Fransk press - minus
Pushdown
Mave
Fredag: Ben, ryg, øvre trapz, biceps
Squat
Stiff-legged dødløft
pullups
Træk til bryst Smalt greb - BOR (alternativt db.rows)
Dumbell Curls
Reverce Barbell curl ( underarme )

strande skrev:programmet ser således ud.:
Mandag: Bryst, skulder, triceps, mave
Bænkpres
Skrå bænkpress
Flat Flyes(Dips)
Military pres
side lateral raises
Fransk press(CG Bænkpres)
Pushdown
Mave
Tirsdag: Ben, ryg, øvre trapz, biceps
Squat
Calf raises(VIGTIGT med LÆG!)
Dødløft
Chinups
Træk til bryst Smalt greb(BOR)
Dumbell Curls
Torsdag: Bryst, skulder, triceps, mave
Bænkpress
Skrå bænkpress
Flyes Maskine (Dips)
Military pres
side lateral raises
Fransk press (CG Bænkpres)
Pushdown
Mave
Fredag: Ben, ryg, øvre trapz, biceps
Squat
(Calf raises)
Stiff-legged dødløft
pullups
Træk til bryst Smalt greb (BOR)
Dumbell Curls

salt skrev:Hvorfor er i så bange for french press? Den kan være lidt hård ved albuerne, men kan ens albuer holde til det, så er det efter min mening en must-have-øvelse. Absolut en af de bedste tricepsøvelser.

Xiva skrev:salt skrev:Hvorfor er i så bange for french press? Den kan være lidt hård ved albuerne, men kan ens albuer holde til det, så er det efter min mening en must-have-øvelse. Absolut en af de bedste tricepsøvelser.
Kan kun være enig i at Franskpres/Skullchruser er en af de bedste, hvis ikke den bedste triceps øvelse. Men det er rigtigt vigtigt at man køre den med god form, hvilket mange folk ikke gør, derfor tror jeg at den ikke bliver anbefalet.
Men jeg vil så sige, at hvis teknikken er iorden, så skal den helt sikker køres.

Xiva skrev:]
Men det er rigtigt vigtigt at man køre den med god form, hvilket mange folk ikke gør, derfor tror jeg at den ikke bliver anbefalet.

Bork skrev:Xiva skrev:salt skrev:Hvorfor er i så bange for french press? Den kan være lidt hård ved albuerne, men kan ens albuer holde til det, så er det efter min mening en must-have-øvelse. Absolut en af de bedste tricepsøvelser.
Kan kun være enig i at Franskpres/Skullchruser er en af de bedste, hvis ikke den bedste triceps øvelse. Men det er rigtigt vigtigt at man køre den med god form, hvilket mange folk ikke gør, derfor tror jeg at den ikke bliver anbefalet.
Men jeg vil så sige, at hvis teknikken er iorden, så skal den helt sikker køres.
Hvad fanden. Skullcrushers er en ligeså "teknisk" øvelse som alle andre triceps øvelser.
Du får det til at lyde 100x sværere end det egentlig er.

Xiva skrev:Bork skrev:Xiva skrev:salt skrev:Hvorfor er i så bange for french press? Den kan være lidt hård ved albuerne, men kan ens albuer holde til det, så er det efter min mening en must-have-øvelse. Absolut en af de bedste tricepsøvelser.
Hvad fanden. Skullcrushers er en ligeså "teknisk" øvelse som alle andre triceps øvelser.
Det var ikke meningen med mit indlæg... jeg ville bare foklare, hvorfor den ikke bliver anbefalet.... relax dude

Bork skrev:Xiva skrev:Bork skrev:Xiva skrev:salt skrev:Hvorfor er i så bange for french press? Den kan være lidt hård ved albuerne, men kan ens albuer holde til det, så er det efter min mening en must-have-øvelse. Absolut en af de bedste tricepsøvelser.
Det var ikke meningen med mit indlæg... jeg ville bare foklare, hvorfor den ikke bliver anbefalet.... relax dude
Jeg er afslappet, sådan forstod jeg det bare ikke. Jeg syntes bare at have set at du har skrevet det med fransk pres i flere tråde. Og det irriterer mig hver gang
Men det er rigtigt vigtigt at man køre den med god form, hvilket mange folk ikke gør,
Igen. Det er da ligeså vigtig som i alle andre øvelser? For skullcrushers kan på ingen måde betegnes som et teknisk-svær øvelse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster