Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

se det er noget der vil noget...*gg*....og ikke noget binding her...*gg*
perfect skrev:~100kr/mdr
helt genialt!
marle & sleepy --> satme dyrt! har I ikke andre alternativer ?

jbh0007 skrev:Yes, er normalt meget modstander af alle former for vold - men i dette tilfælde ville jeg gerne tage vedkomne med hjem og "pusse nusse" lidt om dem- hvis du forstår ! 8)
I går var PC-musen væk - De tænker stort - de knægte der !

:P

det skumle nede i byen

Hehe... Ej okay, men det er sgu for nederen de personer der ødelægger det for flertallet... Videoovervågning kunne jo bare være i periode... Og reelt behøves kameraet nok ikke engang være tændt, da det jo har en vis præventiv effekt!!
Hmm.. Ja, men det fede er da vist gået af ens liv hvis man træner lørdag aften....

Men altså, jeg kan ikke bare komme ind i centeret, da det ligger i forbindelse med hallen og det er derfor halbestyreren, som stpr for at åbne og lukke!!

Marle skrev:ZzZzleepy: jeg træner i fitness nu som du ved, har inden der trænet "i det skumle sted nede i byen" og på quality....
sgu da ikke i det helse center hvad regner du mig for???

jbh0007 skrev:Nej, det er desværre sådan, at når man ikke ved hvem det er - er ALLE jo sådan set under mistanke - Så det er lige en ekstra bonus. Men tror nu ikke nogen tror det er mig![]()
Vi har diskuteret video overvågning - men så går lidt af det fede af at træne lørdag aften kl. lort (du ved, danser rundt med vægtene i bar overkrop med scooter bankende i højtalerne, mens jeg skriger - I FEEL HARDCORE !!!!!!!!!!!!!!! he, he
jbh0007 skrev:8800:Hmm.. Ja, men det fede er da vist gået af ens liv hvis man træner lørdag aften....
He, he, he - så skulle du prøve, at være der bare 1 gang - så skifter du mening ! På dette tidspunkt er fårene skit fra bukkene - så kun det helt rigtige klientel møder op - det er sku blevet en cool trend, at vi samles engang imellem lørdag aften og rykker lidt "hygge" vægt !
Flere burde lave sådan arrengementer/træningsaftener hvor de der har lyst til tunge vægte og lige så tung musik mødes og går amok !
Vi er flere der er ved at være lidt træt af det der Jodle Birge image som branchen er ved at få - du ved giro 413 i radioen og fancy træningsmaskiner all the way.

Marle skrev:haha har bare kørt forbi det en masse gange... er lidt nysgerrig, men prøv at tænk hvis nogle af de store så mig derude, så var mit gode rygte jo ødelagt!
kan du ikke sende Mekuri der ud og kigge?
er de derude alle sammen hehehe

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster