Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1082
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1080

Følg bodybuilding.dk på

Kører I konstant efter et eller andet program?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg sidder til hver dag og læser meget herinde og andre fora der omhandler bodybuilding og har undret mig over en ting.

Kører I konstant efter et eller andet program, ift. øget styrke eller har I bare en idé om hvad I skal ned at træne, når I kommer i centret?

Lige for tiden kører jeg et 2 split hvor jeg bare har delt det op i bryst, skulder, tri og ben, ryg, biceps - men valg af øvelser sker mere på efter hvad man nu vil køre den pågælgende dag.

Går I meget op i programlægning? Jeg føler det mange gange bare er om humøret, motivationen osv. er til at virkelig smadre igennem og andre dage tager den lidt mere med ro....

Håber det giver mening!
You are what you think. You are what you believe. You are what you eat. You are the exercise you get. You are the company you keep.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Vanløse

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

jeg kører efter fastlagte øvelser, sæt og reps
"You have to keep in mind that, if you get hurt, you can't lift, can't lift - can't stay swole baby" - Phil Heath
Brugeravatar

Træner her: Form & Figur ApS

Kostplan: Ingen kostplan

matdp skrev:jeg kører efter fastlagte øvelser, sæt og reps

Det går jeg stor set også altid :)
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

tgr skrev:Jeg sidder til hver dag og læser meget herinde og andre fora der omhandler bodybuilding og har undret mig over en ting.

Kører I konstant efter et eller andet program, ift. øget styrke eller har I bare en idé om hvad I skal ned at træne, når I kommer i centret?

Lige for tiden kører jeg et 2 split hvor jeg bare har delt det op i bryst, skulder, tri og ben, ryg, biceps - men valg af øvelser sker mere på efter hvad man nu vil køre den pågælgende dag.

Går I meget op i programlægning? Jeg føler det mange gange bare er om humøret, motivationen osv. er til at virkelig smadre igennem og andre dage tager den lidt mere med ro....

Håber det giver mening!

Artikler > Træningsprogrammer > vælg et program > kør det som det står > RippedInFourWeeks!

Reputation point: 5

Kører normalvis efter et program. SDH er på tapetet i øjeblikket. Nu får jeg så en mellemperiode, mens jeg cutter, hvor den bare står på et hjemmebikset fullbody med lineær progression efter dagsformen. Men kører altid efter program under bulk.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Næee, jeg har faste basisøvelser som skal ind, og så kommer der lidt forskelligt iso. Jeg kører i perioder tung træning (4-6 reps) i de store øvelser, og i andre perioder flere reps (8-12) sørger for at vægten øges ca. hver uge.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: På toppen af verden

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 165.00

Har trænet det samme 2 split som dig det meste af tiden, men forsøger at variere med diverse programmer ind imellem, som jeg så kører slavisk efter :)

Reputation point: 20

Jeg kører selv efter fastlagte reps alt efter om det er tung eller let dag, men det var bare når jeg kigger i folks logs herinde, kan jeg ikke altid finde hoved og hale i det :)
You are what you think. You are what you believe. You are what you eat. You are the exercise you get. You are the company you keep.
Brugeravatar

Geografisk sted: Vanløse

Ægte "instinct training" kan være effektivt for folk med meget lang træningserfaring og udpræget forståelse af deres egen fysik. For os andre er det nyttigt at have en nogenlunde plan over træningsforløbet inden vi træder ind i centeret.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

jeg køre ikke efter et decideret program. Køre 2 split, men variation på øvelserne.

Har nolge basis øvelser jeg skal igennem, ved hvilke muskel grupper der skal trænes og udfra det går jeg igang.

Nogle gange løfter jeg tungt og kun tager 6 gentagelser, andre gange knap så tungt og køre 8-10 gentagelser.
Jeg syntes et fastlagt skema/program er lidt demotivernde. Det måske bedre, men det skal jo også være sjovt og motivernde at komme ned i centeret :D

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

Jeg holder mig kun til hvilke muskelgrupper jeg skal træne den pågældene dag. Set og reps kører jeg på dagsform.

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

jeg køre hvad jeg føler for på den givne dag, alt efter motivationen dagsformen osv, men aldrig et fast program, lytter til min krop og ser i spejlet hvader mangler ekstra tæsk
men mit split er fast dog... jo mindre jeg har travlt og for trænet så meget så blir det fullbody

reps er mellem 5-25
set er mellem 2-10

nogen uger ligger jeg så mere vægt på en eller to muskelgrupper med flere set eller øvelser. skifter lidt rundt

grunden til jeg gør som jeg gør at jeg synes det virker for mig og at det er en lækker måde at træne på hvilket motivere mig, som nok er det vigtigste, for at kommer dag efter dag, uge efter uge.. år efter år :hihi:
Brugeravatar

Reputation point: 35

Geografisk sted: FYN

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 230.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online