Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikael skrev:Hvorfor faster i hvis i er nødsaget til at tvinge maden ned? I kan da umuligt have en hverdag så travl at mogenmad og frokost konsekvent springes over.

Håndværkeren skrev:Tror i ikke det ville hjælpe på pladsen i sækken, at man har fastet så længe. Jeg mener så vil man vel snildt kunne, indtage 1500
Kcal uden problemer, når maven ikke har fået noget i 16 timer. Eller er jeg gal på den ?

toto_G4M3R skrev:Lige et spørgsmål til de kloge hoveder: Er det ikke dumt at køre IF under bulk? Jeg tænker bare, man har 8 timer til at opbygge muskelmassen. Det er da ikke meget masse man kan nå at bygge dér?
Kan sagtens se logikken i det under cut! Man faster 16 timer hvor man når at få smidt en del fedt af, måske en smule masse. Og så de 8 timer hvor man jo naturligvis når et overskud (inden for de 8 timer man spiser altså), og der kan nå at bygge nok masse til at det retfærdiggør det muskeltab man har haft under de 16 timers fasting.

toto_G4M3R skrev:Lige et spørgsmål til de kloge hoveder: Er det ikke dumt at køre IF under bulk? Jeg tænker bare, man har 8 timer til at opbygge muskelmassen. Det er da ikke meget masse man kan nå at bygge dér?

Legend skrev:toto_G4M3R skrev:Lige et spørgsmål til de kloge hoveder: Er det ikke dumt at køre IF under bulk? Jeg tænker bare, man har 8 timer til at opbygge muskelmassen. Det er da ikke meget masse man kan nå at bygge dér?
Kan sagtens se logikken i det under cut! Man faster 16 timer hvor man når at få smidt en del fedt af, måske en smule masse. Og så de 8 timer hvor man jo naturligvis når et overskud (inden for de 8 timer man spiser altså), og der kan nå at bygge nok masse til at det retfærdiggør det muskeltab man har haft under de 16 timers fasting.
Jeg vil anbefale dig at læse en masse på kropblog.dk om emnet.
Man opbygger ikke (kun) muskler mens man spiser.
Man mister ikke muskler så snart man ikke putter i hovedet.
Smutter der ind en tur i aften og læser lidt 
Sevez skrev:toto_G4M3R skrev:Lige et spørgsmål til de kloge hoveder: Er det ikke dumt at køre IF under bulk? Jeg tænker bare, man har 8 timer til at opbygge muskelmassen. Det er da ikke meget masse man kan nå at bygge dér?
Hvad sker der når der er gået 9 timer efter man spiste først?
Hvad sker der imellem måltiderne i løbet af de 8 timers spisefase?
Hvad sker der 1 time efter du sidst har spist, og ikke fulgt intermiddent fasting principperne?

Håndværkeren skrev:Garik hentyder du til mig ?

Bjarke Andersen skrev:Håndværkeren skrev:Garik hentyder du til mig ?
Det tror jeg.
Du siger at du har svært ved at få nok kalorier, og så vælger du at faste, så du har endnu kortere tid til at få dine kalorier, det giver jo ingen mening

Håndværkeren skrev:Men jeg har ikke svært med at få kcal ? Det siger jeg jo ingen steder, jeg spurgte bare om det ville
Være lettere.

Legend skrev:Der findes ikke noget "optimalt".
Gør hvad der hjælper dig nå dine mål over tid. Så længe du får en rimelig mængde makronutrienter og grønt, så er du godt kørende.
Jeg mener i øvrigt dette spørgsmål passer godt til min liste. Du kan finde ernæringsdelen af listen her og mit syn på morgenmad her og afslutningsvis lidt om kulhydrater her.

Legend skrev:Der findes ikke noget "optimalt".
Gør hvad der hjælper dig nå dine mål over tid. Så længe du får en rimelig mængde makronutrienter og grønt, så er du godt kørende.
Jeg mener i øvrigt dette spørgsmål passer godt til min liste. Du kan finde ernæringsdelen af listen her og mit syn på morgenmad her og afslutningsvis lidt om kulhydrater her.

El Patron skrev:Legend skrev:Der findes ikke noget "optimalt".
Læste lige din blog, Spændende, Men hvor har du fra at man restituerer bedre hvis man spiser kulhydrater?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster