Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Padi skrev:Det måneder er jo ingen tid. Giv det et par måneder mere, og husk at spise! Sorg for, at du ligger i kalorieoverskud.
Men et helt program er måske for meget at be' om

moretti12 skrev:vi ved blandt andet ikke hvad du vil spise og hvor mange kalorier du skal indtage..
men du kan selv lave en kostplan ud fra det her:
daglige kalorier skal indeholde:
15-20% protein (2-2,5 gram x egen vægt)
20-30% fedt (godt fedt fra bland andet fisk, olier, nødder osv.)
resten kulhydrater..
du kan finde ud af hvor mange kalorier du skal indtage ved hjælp af, formelen på følgende artikel: artikler/bodybuilding/cut-til-sommer.html - den er cirka halvvejs nede på siden..

Lyngbeck skrev:Spis:
Groft
Sundt & Grønt
Kød
Fisk
Nødder
Mælk
Vand
Hvornår og hvordan tænker du så?
Morgen, Formiddag, Middag, Inden Træning, Efter Træning(folk kalder dette aftensmad)
Og sidst men ikke mindst inden du går i seng, dette kunne være en dåse tun og en liter mælk.
Spis til du er godt mæt.
Tillykke
- Du har netop modtaget hjælp til at putte mad i hovedt, be proud

moretti12 skrev:er du aktiv i hverdagen? hvor tit træner du? og hvor længe?

Støttrup skrev:Her er min kostplan - et eksempel på hvordan du kunne spisekostplan

Crozzo skrev:Jeg synes du er utrolig flabet. Du kan ikke forvente at de her mennesker sidder foran skærmen for at lave en komplet kostplan til dig. De har lige givet dig TONSVIS af gode råd til at lave din helt egen skræddersyede kostplan, så er det nu du burde sidde og kordinere din egen kostplan. Jeg synes ærligt talt at folk har givet dig mange gode råd nu.
Nå, nok om det. Det er vigtigt, for at få muskelmasse, at få tilført protein nok. Jeg har selv læst mig frem til, at 2,0-2,5 g/per kg kropsvægt er meget passende. Dvs. at når du vejer 50 kg, skal du have ca. 100g protein om dagen. Udover det er det meget vigtigt at få masser af kulhydrater, og også noget sundt fedt.

Begynderen skrev:Crozzo skrev:Jeg synes du er utrolig flabet. Du kan ikke forvente at de her mennesker sidder foran skærmen for at lave en komplet kostplan til dig. De har lige givet dig TONSVIS af gode råd til at lave din helt egen skræddersyede kostplan, så er det nu du burde sidde og kordinere din egen kostplan. Jeg synes ærligt talt at folk har givet dig mange gode råd nu.
Nå, nok om det. Det er vigtigt, for at få muskelmasse, at få tilført protein nok. Jeg har selv læst mig frem til, at 2,0-2,5 g/per kg kropsvægt er meget passende. Dvs. at når du vejer 50 kg, skal du have ca. 100g protein om dagen. Udover det er det meget vigtigt at få masser af kulhydrater, og også noget sundt fedt.
tak, men jeg ved jo ikke hvor meget de forskellige slags mad giver?

Lyngbeck skrev:Begynderen skrev:Crozzo skrev:Jeg synes du er utrolig flabet. Du kan ikke forvente at de her mennesker sidder foran skærmen for at lave en komplet kostplan til dig. De har lige givet dig TONSVIS af gode råd til at lave din helt egen skræddersyede kostplan, så er det nu du burde sidde og kordinere din egen kostplan. Jeg synes ærligt talt at folk har givet dig mange gode råd nu.
Du få det til at lyde som om du dårligt nok kan synke maden selv..
Jeg har heller ingen anelse om hvor meget der er i nogle ting.. ved bare at nogle ting indeholder megety protein og sundt fedt andre ting er rige på Carbs.. plejer bare at spise rigeligt og sundt? så nemt er det.. arbejd lidt selv.. man blir jo heller ikke stærk af at kigge på andre der løfter vægte...

Lyngbeck skrev:Begynderen skrev:Crozzo skrev:Jeg synes du er utrolig flabet. Du kan ikke forvente at de her mennesker sidder foran skærmen for at lave en komplet kostplan til dig. De har lige givet dig TONSVIS af gode råd til at lave din helt egen skræddersyede kostplan, så er det nu du burde sidde og kordinere din egen kostplan. Jeg synes ærligt talt at folk har givet dig mange gode råd nu.
Jeg har heller ingen anelse om hvor meget der er i nogle ting.. ved bare at nogle ting indeholder megety protein og sundt fedt andre ting er rige på Carbs.. plejer bare at spise rigeligt og sundt? så nemt er det.. arbejd lidt selv.. man blir jo heller ikke stærk af at kigge på andre der løfter vægte...

Begynderen skrev:Lyngbeck skrev:Begynderen skrev:Crozzo skrev:Jeg synes du er utrolig flabet. Du kan ikke forvente at de her mennesker sidder foran skærmen for at lave en komplet kostplan til dig. De har lige givet dig TONSVIS af gode råd til at lave din helt egen skræddersyede kostplan, så er det nu du burde sidde og kordinere din egen kostplan. Jeg synes ærligt talt at folk har givet dig mange gode råd nu.
Okay, men hvilke slags ting er så sunde? Altså det som du plejer at spise og jeg skal tage lidt på så hvad er godt at spise for mig?

Lyngbeck skrev:Begynderen skrev:Lyngbeck skrev:Begynderen skrev:Crozzo skrev:Jeg synes du er utrolig flabet. Du kan ikke forvente at de her mennesker sidder foran skærmen for at lave en komplet kostplan til dig. De har lige givet dig TONSVIS af gode råd til at lave din helt egen skræddersyede kostplan, så er det nu du burde sidde og kordinere din egen kostplan. Jeg synes ærligt talt at folk har givet dig mange gode råd nu.
Okay, men hvilke slags ting er så sunde? Altså det som du plejer at spise og jeg skal tage lidt på så hvad er godt at spise for mig?
Okay tak, men altså da jeg skal tage på skal jeg så bare spise hele tiden eller hvad?
Læs mit tidligere indlæg, det hvor jeg skal tingene ud i simpelt pap

Hvorfor skal det ikke være så store portioner?Begynderen skrev:Støttrup skrev:Her er min kostplan - et eksempel på hvordan du kunne spisekostplan
Det ser faktisk meget godt ud. Kan du prøve at lave et til mig uden kosttilskud og så hvor at det ikke skal være så store portioner? Jeg er kun 15 år, vejer 50 kg og er kun 165 cm høj

moretti12 skrev:du skal indtage ca 2300 kalorier om dagen + de 300-500 hvis du vil øge din vægt

Padi skrev:moretti12 skrev:du skal indtage ca 2300 kalorier om dagen + de 300-500 hvis du vil øge din vægt
WTF!?
Hvordan kan du konkludere det? Det eneste du ved, at han dyrker ca. 4,5 t. motion i ugen, helt uden idé for, hvor stor intensiteten er, eller om han går 100% op i det.
Jeg kan virkelig ikke se noget godt råd i det der, kun komplet vildledende for TS.

Nej, tung træning og godt med mad er vejen fremCrozzo skrev:...Af erfaring, tror jeg heller ikke han kan bruge gode råd til noget.

Padi skrev:moretti12 skrev:du skal indtage ca 2300 kalorier om dagen + de 300-500 hvis du vil øge din vægt
WTF!?
Hvordan kan du konkludere det? Det eneste du ved, at han dyrker ca. 4,5 t. motion i ugen, helt uden idé for, hvor stor intensiteten er, eller om han går 100% op i det.
Jeg kan virkelig ikke se noget godt råd i det der, kun komplet vildledende for TS.

WTF!?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster