Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

..

fokuser på groft brød, grøntsager,ris og magert kød. og selvf. frugt.

Til det med lyst brød...Morgenen plejer at være et af de tidspunkter hvor hurtigpoptagelige kulhydrater er fint nok..? For få gang efter natten

J-S-O skrev:[
Hvis du mener man ikke kan bruge de kcal der er i lyst brød, så bør du vel også definere hvilke former for ris der er gode, og hvilke der er dårlige? Jeg spørger selv efter lidt mere viden, men går stærkt ud fra at hvide ris er lige så dårlige som lyst brød?

J-S-O skrev:[
Hvis du mener man ikke kan bruge de kcal der er i lyst brød, så bør du vel også definere hvilke former for ris der er gode, og hvilke der er dårlige? Jeg spørger selv efter lidt mere viden, men går stærkt ud fra at hvide ris er lige så dårlige som lyst brød?

SkovHugger skrev:Eus: Det du siger der vil være en god ide at spise ligger inden jeg går i seng, hvad kunne det fx være(du siger soya, eks?)
Og har hørt det skulle være godt at spise en dåse tun om dagen, nogen der har erfaringer med det eller andet?
Prøver at undgå pulver da mine forældre ikke er så glade for det..

murdockrates skrev:damn... så altså både pasta, ris og kartofler er dårligt? Det er hvert fald hvad der er blevet pointeret i dette indlæg...

murdockrates skrev:damn... så altså både pasta, ris og kartofler er dårligt? Det er hvert fald hvad der er blevet pointeret i dette indlæg...

li-zette skrev:murdockrates skrev:damn... så altså både pasta, ris og kartofler er dårligt? Det er hvert fald hvad der er blevet pointeret i dette indlæg...
alt merd sukker hvedemel er dårlige cabes.
groft pasta grove brune ris natur ris. og groft brød er helt okay:D..

Gozo skrev:li-zette skrev:murdockrates skrev:damn... så altså både pasta, ris og kartofler er dårligt? Det er hvert fald hvad der er blevet pointeret i dette indlæg...
alt merd sukker hvedemel er dårlige cabes.
groft pasta grove brune ris natur ris. og groft brød er helt okay:D..
Damn - det var et gammelt indlæg du fandt frem der

SkovHugger skrev:Vanvittig gammelt - Er ikke længere aktuelt, da mine kostvaner er anderledes.
Energi behov pr. dag
1949,50 efter præcis formel.

J-S-O skrev:SkovHugger skrev:Vanvittig gammelt - Er ikke længere aktuelt, da mine kostvaner er anderledes.
Men måske du lige kunne afsløre hvilken formel der præcist kan angive ens ligevægtsindtag? Det er nemlig ikke bare lige sådan til med en formel...Energi behov pr. dag
1949,50 efter præcis formel.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster