Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dobermann skrev:søvn træning nok mad ?
7800skive skrev:Jo jo, touché, men nu har jeg ikke altid tid til at få nok mad, eller råd, da jeg er studerende (magter ik tun eller makrel i flere mdr) og jeg spiller bold 6 gange i ugen så skal have noget ekstra, så jeg ikke bare rammer mit ligevægtsindtag eller under ..
Ja - Og så er det noget lort at fylde sig med da det som regel er fyldt med tilsat sukker.Dobermann skrev:billig kakao er nice på su:P koster tæt på det samme som en skummetmælk
Lentz skrev:Af kosttilskud kan jeg anbefale Weightgainer. (af logiske grunde) men lad være med ta få det til at erstatte din normale kost.

Pind skrev:Lentz skrev:Af kosttilskud kan jeg anbefale Weightgainer. (af logiske grunde) men lad være med ta få det til at erstatte din normale kost.
Der findes ingen logiske grunde til at tage weight gainer.

Lentz skrev:Pind skrev:Lentz skrev:Af kosttilskud kan jeg anbefale Weightgainer. (af logiske grunde) men lad være med ta få det til at erstatte din normale kost.
Hvorfor gør der ikke det?
Hvis man har problem med at kunne indtage nok kcal i løbet af dagen er weightgainer da et udemærket alternativ til de sidste kcal?

Jenslyn87 skrev:Havregryn med mælk + proteinpulver smager super godt

Jenslyn87 skrev:Lentz skrev:Pind skrev:Lentz skrev:Af kosttilskud kan jeg anbefale Weightgainer. (af logiske grunde) men lad være med ta få det til at erstatte din normale kost.
Hvorfor gør der ikke det?
Hvis man har problem med at kunne indtage nok kcal i løbet af dagen er weightgainer da et udemærket alternativ til de sidste kcal?
Hvis du vitterligt har det luksusproblem, så kan der da være mening med galskaben. Personligt kan jeg dog ikke forestille mig, at du ikke kan tyre havregryn / müsli / whatever nok ned i løbet af en dag til at nå et betragteligt kalorieoverskud, hvilket alt andet lige da også vil være en langt bedre løsning end at forlade sig helt på det sukkerstads, som WG jo typisk består af.
Havregryn med mælk + proteinpulver kan smage super godt

Pind skrev:Ja - Og så er det noget lort at fylde sig med da det som regel er fyldt med tilsat sukker.Dobermann skrev:billig kakao er nice på su:P koster tæt på det samme som en skummetmælk

Lentz skrev:Du kan jo også se det for nemhedens skyld.
Lentz skrev:Kcal er præcis det samme i henholdsvis proteinpulver og weightgainer.
Weightgainer består dog af mindre protein (dog en relativ høj andel) og mono-sakkarider.
Det vil sige at det bl.a. vil være en god PRE-WO shake, da du helst skal have indtaget en del kulhydrater inden træning, så dit blodglukoseniveau ikke er i bund.
Lentz skrev:Derudover så mætter weightgainer væsentligt mindre end proteinpulver, eftersom protein har en højere mæthedsværdi end kulhydrater.
Lentz skrev:Hvis man kan analysere sin kost og se at de ekstra proteiner der er i proteinpulver ikke er nødvendigt så vil jeg stadig sige at WG er et godt alternativ til Kcal.
BigSquare skrev:http://arla.dk/Produkter/Brands/Matilde-/Matilde-kakaomalk-04-fedt/
Den er uden tilsat sukker, og den smager godt

7800skive skrev:Hej. Skal igang med at bulke og i den forbindelse har jeg fået anbefalet USN muscle fuel anabolic, så vil hører om der er nogle af jer der har erfaringer med dette produkt, eller nogen som kan anbefale et andet godt produkt som kan give mig noget masse..
Buus

Pind skrev:Lentz skrev:Du kan jo også se det for nemhedens skyld.
At man er doven bliver aldrig en logisk grund til at tage WG.Lentz skrev:Kcal er præcis det samme i henholdsvis proteinpulver og weightgainer.
Weightgainer består dog af mindre protein (dog en relativ høj andel) og mono-sakkarider.
Det vil sige at det bl.a. vil være en god PRE-WO shake, da du helst skal have indtaget en del kulhydrater inden træning, så dit blodglukoseniveau ikke er i bund.
Det er korrekt at man bør have noget protein og kulhydrat inden træning, men at gøre brug af simple og hurtige kulhydrater er heller ikke en logisk grund til at bruge WG. Jeg ville retter kalde det for uhensigtsmæssigt at spike insulin med hurtige kulhydrater frem for at få nogle mere komplekse ind, der samtidigt tilføjer nogle mikronutrienter.Lentz skrev:Derudover så mætter weightgainer væsentligt mindre end proteinpulver, eftersom protein har en højere mæthedsværdi end kulhydrater.
Det der må du længere ud på landet med. At snakke om mæthedsfornemmelse på én fødevare frem for en anden i flydende form er bare meningsløst.Lentz skrev:Hvis man kan analysere sin kost og se at de ekstra proteiner der er i proteinpulver ikke er nødvendigt så vil jeg stadig sige at WG er et godt alternativ til Kcal.
Det er muligt, at du gør det, men det er bare forkert så længe der er andre og bedre alternativer som rigtig mad. Hvilket der altid vil være.

Gainer skrev:Niveauet er sunket så lavt på det her lorte forum, siden jeg var aktiv..
Helt ærligt. Knægten spørger om noget, så svar sgu da hvis i har forstand på det.
I har så travlt med at fortælle alt og alle om at i vejer 150 kg ved hjælp af havregryn.
Vågn nu op, 90% der træner seriøst efter at vokse tager kosttilskud, Jay Cutler, Kai Greene,
Arnold Schwartznigger mm. SVAR ELLER SHUT UP. Tak for svar Bork.
Sgu træls at komme igang igen med seriøs træning, og ens yndligns side er blevet til
rent PIS OG LORT.![]()
/Gainer

Gainer skrev:Niveauet er sunket så lavt på det her lorte forum, siden jeg var aktiv..
Helt ærligt. Knægten spørger om noget, så svar sgu da hvis i har forstand på det.
I har så travlt med at fortælle alt og alle om at i vejer 150 kg ved hjælp af havregryn.
Vågn nu op, 90% der træner seriøst efter at vokse tager kosttilskud, Jay Cutler, Kai Greene,
Arnold Schwartznigger mm. SVAR ELLER SHUT UP. Tak for svar Bork.
Sgu træls at komme igang igen med seriøs træning, og ens yndligns side er blevet til
rent PIS OG LORT.![]()
/Gainer

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster