Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

. 

Sprinto skrev:Kan nemt være fødevare styrelsen der har lavet doseringen om.

Wolfpack skrev:Sprinto skrev:Kan nemt være fødevare styrelsen der har lavet doseringen om.
Fødevarestyrelsen har ikke noget at gøre med indholdet af kreatin pr. måleske i bodylab produkter. Den angivne andel skal være korrekt, medmindre nøgletal af selve stoffet er ændret fra årgang til årgang.

Sprinto skrev:Wolfpack skrev:Sprinto skrev:Kan nemt være fødevare styrelsen der har lavet doseringen om.
Fødevarestyrelsen har ikke noget at gøre med indholdet af kreatin pr. måleske i bodylab produkter. Den angivne andel skal være korrekt, medmindre nøgletal af selve stoffet er ændret fra årgang til årgang.
Der må ikke angives en dosis på produkter som ikke stemmer overens med hvad fødevarestyrelsen anbefaler.

Rasmus Thorup skrev:Der har været en fejl i vores etiketter tidligere. Et sted på etiektten stod angivet af en måleske svarede til 2 gram og et andet sted at en måleke var lig 1 gram.
Denne fejl beklager vi og den er rettet på alle nye partier.
Jeg kan slå fast at én strøget måleske = 1 gram.

Wolfpack skrev:Rasmus Thorup skrev:Der har været en fejl i vores etiketter tidligere. Et sted på etiektten stod angivet af en måleske svarede til 2 gram og et andet sted at en måleke var lig 1 gram.
Godt at vide, så har folk ikke overdoseret. Tak.

Hippokrates skrev:Wolfpack skrev:Rasmus Thorup skrev:Der har været en fejl i vores etiketter tidligere. Et sted på etiektten stod angivet af en måleske svarede til 2 gram og et andet sted at en måleke var lig 1 gram.
Hvis de havde, så ville der heller ikke ske noget frygteligt ved det udover at have mistet lidt penge? Kreatin overdoseres ikke ved at indtage nogle gram fra eller til på daglig basis...

Wolfpack skrev:Hippokrates skrev:Wolfpack skrev:Rasmus Thorup skrev:Der har været en fejl i vores etiketter tidligere. Et sted på etiektten stod angivet af en måleske svarede til 2 gram og et andet sted at en måleke var lig 1 gram.
Hvis de havde, så ville der heller ikke ske noget frygteligt ved det udover at have mistet lidt penge? Kreatin overdoseres ikke ved at indtage nogle gram fra eller til på daglig basis...
I så fald at en strøget måleske havde tilsvaret 2 gram, så kunne man snildt have forestillet sig at folk havde overdoseret med 40 gram pr. dag i loadingperioder, hvis de vel og mærke havde fået fat på bøtter med etikette der oplyser om en strøget måleske var lig 1 gram.

Griszom skrev:hvor meget kreatin er engentlig sundt at indtag, for jeg indtag et produkt som hedder xpand xtreme pump før træning som indenholder kreatin, og så BSN-cell mass efter træning som også indenholder kreatin. Er det lige i overkanten eller hva siger it?

Griszom skrev:hvor meget kreatin er engentlig sundt at indtag, for jeg indtag et produkt som hedder xpand xtreme pump før træning som indenholder kreatin, og så BSN-cell mass efter træning som også indenholder kreatin. Er det lige i overkanten eller hva siger it?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster