Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1321
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1318

Følg bodybuilding.dk på

Kreatin - Din oplevelse?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Da jeg har prøvet kreatin to gange, og ikke fik ret meget ud af det, vil jeg høre om dem, der har fået noget ud af det, og dem der ikke har.
Om man har drukket kaffe/eller noget med koffein og det alligevel har virket? Hvor meget har i steget i bænk og i vægt? Og hvilket mærke har virket for jer? Selv brugte jeg Maxim uden det store held.
At pumpe er at leve ;-)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: Hobro Helse Sport

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Stiv skrev:Da jeg har prøvet kreatin to gange, og ikke fik ret meget ud af det, vil jeg høre om dem, der har fået noget ud af det, og dem der ikke har.
Om man har drukket kaffe/eller noget med koffein og det alligevel har virket? Hvor meget har i steget i bænk og i vægt? Og hvilket mærke har virket for jer? Selv brugte jeg Maxim uden det store held.
Jeg bruger kreatin fra bodyman.dk og så overholder jeg loading perioden etc. synes det virker ganske udemærket :-)

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Siegenfeldt skrev:
Stiv skrev:Da jeg har prøvet kreatin to gange, og ikke fik ret meget ud af det, vil jeg høre om dem, der har fået noget ud af det, og dem der ikke har.
Jeg bruger kreatin fra bodyman.dk og så overholder jeg loading perioden etc. synes det virker ganske udemærket :-)

Samme her. Bruger også Bodylab's kreatin. I løbet af en dag optager jeg rigeligt med koffein og har stadig oplevet gode gains. Det skal dog siges, at det kun er min 2. load jeg er ved - og at dette giver et bedre "boost" end 1. load.

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har brugt (slettet) og i en meget kort periode kreatin fra bodyman.dk, men jeg har aldrig følt et boost i træningen, der har kunne holdt meget motiveret til at fortsætte med at tage det. Jeg glemmer det konstant.
Mark Dugdale: "What's up with all these guys doing like 15 reps?"
Dorian Yates: "It's more like maintaining, I think.."
Brugeravatar

Geografisk sted: Norring

Jeg er non-responder.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Jeg er personligt ikke i tvivl om mit kreatin fungere, har brugt alt fra fancy Muscle Tech Produkter til alm. Kreatin og vil sige det sådan at in udholdenhed og min evne til at køre høje reps. tungt er meget bedre på kreatin end når jeg af det skidt, im loving it..
Brugeravatar

Reputation point: 80

Geografisk sted: Kaas City

Jeg bruger bodylabs og synes klart jeg kan mærke en forskel på de tunge løft. Drikke nogle gange kaffe/cola lige bagefter og synes ikke det har ødelagt noget :)

EDIT: Jeg bloater også af det. Første gang jeg begyndte på det blev jeg ligefrem spurgt om jeg var på kreatin af en gammel mand i faget :P
Sidst rettet af Infinity 11. maj 2008, 22:16, rettet i alt 1 gang.

Træner her: Klub Herkules Nordborg

Lithium skrev:
specter skrev:Jeg er personligt ikke i tvivl om mit kreatin fungere, har brugt alt fra fancy Muscle Tech Produkter til alm. Kreatin og vil sige det sådan at in udholdenhed og min evne til at køre høje reps. tungt er meget bedre på kreatin end når jeg af det skidt, im loving it..

Har præcis samme erfaringer her, lidt tungere og lidt flere reps er muligt med kreatin, jeg bloater bare en del af det desværre

Gør jeg desværre også...
Brugeravatar

Reputation point: 80

Geografisk sted: Kaas City

Giver også en del mere luft maven :D

Jeg holder pause med det lige pt. Kan tydeligt mærke at jeg ikk tager det. Man har mere ondt dagenene efter, og kan ikk tage så meget som jeg plejer.

(kan selvf også bare være psykisk) :?

Tror jeg må prøve det fra bodylab =D> men tak for svarene. Kaffe gør åbenbart ikke det store, som jeg nu havde regnet med.
At pumpe er at leve ;-)
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg begyndte selv på kreatin for præcis to uger siden (i morgen).
Jeg havde loadingfase i 6 dage med indtagelse af 5 g tre gange dagligt. Efter en uge, mærkede jeg tydelige resultater især ved basisøvelserne, fx kunne jeg med 'lethed' tage 12 reps med 60 kg i BP, hvorimod jeg efter 10 reps med samme antal vægt før kreatin, efterhånden kunne mærke at musklerne var ved at syre lidt til.. (Det kunne være jeg snart skulle sætte PR i BP :D )
Det samme gør sig gældende i dødløft, og især i BOR hvor jeg dog primært laver Yates-udgaven. Jeg har ret stærke lats, og det betyder også at jeg kan tage 10-12 reps med 80 kg i Yates Rows, hvor jeg inden, kunne tage 8-10 ca.

Så det har bestemt hjulpet, og jeg har også gainet ca 2 kg på 2 uger, og jeg bulker ikke i øjeblikket :)
Med hensyn til DOMS synes jeg det er svært at mærke forskel, men det skyldes jo måske at jeg træner hårdere end uden kreatin..?

Angående bivirkninger har jeg ikke oplevet så meget til oppustning - bloat, dog en smule i ansigtet om morgenen..
Og der er kommet en del mere luft i maven :lol:
Det er sjældent at jeg drikker, og endnu mere sjældent at jeg drikker mig rigtig stiv, men jeg prøvede at drikke alkohol (også lidt alá et forsøg) samtidig med kreatinindtag, og jeg fik det faktisk ret dårligt - kan dog ikke afgøre om det har forbindelse..
Shut up and squat!
Brugeravatar

Galleri: Vis galleri (10)

Så det har bestemt hjulpet, og jeg har også gainet ca 2 kg på 2 uger, og jeg bulker ikke i øjeblikket :)
Med hensyn til DOMS synes jeg det er svært at mærke forskel, men det skyldes jo måske at jeg træner hårdere end uden kreatin..?

De to kilo du har taget på er bare væske. desværre #-o
At pumpe er at leve ;-)
Brugeravatar

Styrkeliste

Bruger af og til kreatin fra bodylab. Synes det giver en del i styrken. Fx. 5-10 kg i bænkpres.
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)

Bruger også bodylab kreatin - har en fin effekt på mig når jeg kører det. Kører 3 måneder on og 1 måned off.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Jeg bruger ligeledes kreatin fra bodylab, og det virker ganske udemærket for mig. Kører også omkring et par mdr. med, og så en enkelt uden.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online