Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Buff92 skrev:Er også selv igang med 20 gram om dagen, men føler ingen hovedpine eller noget..
Jeg drikker også en masse vand i løbet af dagen og 1,5 liter under træning

Andars skrev:Hvis du føler ubehag så dosér lidt mindre, fx 5 gram dagligt, men sørg dog for at drikke vand.

jimmy20 skrev:Buff92 skrev:Er også selv igang med 20 gram om dagen, men føler ingen hovedpine eller noget..
hehe der kan jeg dsv ikk lige følge med:) har slet ikk trang til vand så det det minimalt hvad jeg indtager på en dag... men må huske og drikke mere

Illisher skrev:jimmy20 skrev:Buff92 skrev:Er også selv igang med 20 gram om dagen, men føler ingen hovedpine eller noget..
hehe der kan jeg dsv ikk lige følge med:) har slet ikk trang til vand så det det minimalt hvad jeg indtager på en dag... men må huske og drikke mere
selvom du ikke føler trang kan du godt have brug for vand.. Hvis ikke du har været ude og pisse en 4 gange, (meget gerne flere) på en dag så drikker du for lidt

Mr.TopGear skrev:...Eller også er det bare de berygtede tredje dags tømmermænd efter nytårsaften, som gør sig gældende

jimmy20 skrev:altså hvis kroppen har det dårligt begrund af vand mangle hvorfor skriger den så ikk på det?
jimmy20 skrev: og shit jeg har haft det dårligt lige siden første dag!
har syg hovede pine
føler jeg kan kaste op NÅR som helst???

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster