Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nders skrev:Jeg ville tage 10 gram på trænings dage, og 5 gram på alm. dage.

Nders skrev:Jeg ville tage 10 gram på trænings dage, og 5 gram på alm. dage.

Nders skrev:Baggrunden er, at jeg er vild.

l.wermuth skrev:Hvis du har købt alm kreatin fra bodylab, så lav en opstartsperiode på en uge måske, med to af de små skeer om dagen, derefter så kører du på med en ske om dagen.
Når du har kørt i en måden til halvanden så holder man to ugers pause for at kroppen kan begynde at danne kreatin selv igen, som den stopper med da man får det "falskt" jo. Så kører man på med en ske om dagen igen. grundet til at man holder pause, var som sagt at da kroppen får kreatin udefra, stopper den med at danne selv, og hvis det skal hjælpe noget, skal det jo virke som et ekstra boost.
Håber du kan bruge det?

SienZ skrev:l.wermuth skrev:Hvis du har købt alm kreatin fra bodylab, så lav en opstartsperiode på en uge måske, med to af de små skeer om dagen, derefter så kører du på med en ske om dagen.
Når du har kørt i en måden til halvanden så holder man to ugers pause for at kroppen kan begynde at danne kreatin selv igen, som den stopper med da man får det "falskt" jo. Så kører man på med en ske om dagen igen. grundet til at man holder pause, var som sagt at da kroppen får kreatin udefra, stopper den med at danne selv, og hvis det skal hjælpe noget, skal det jo virke som et ekstra boost.
Håber du kan bruge det?
Alt for lave doser. Det er under det anbefalede. Jeg vil påstå at du ikke får nogen nævneværdig effekt ved det der.
Personligt kører jeg 20(20gram) måleskeer i loading-fasen for at få kreatinin-niveauet i musklerne op på dets maksimum. Det sker så efter cirka 1 uge (Jeg kører 7 dages loading-fase), herefter går jeg ned til vedligeholdelse på 5-6(5-6gram) måleskeer dagligt. Det kører jeg i 8-10 uger, hvorefter jeg holder en pause på cirka 3-4 uger.
På bøtten står der 2(3 ved de nye) gram dagligt, men det har noget med sundhedsstyrelsens krav om hvad der må stå på emballagen. Der må ikke stå mere end max 3 gram, men som de skriver her: http://news.bodylab.dk/sporg-ekspertern ... af-kreatin , så er det normalt at tage langt højere doser.
Grunden til pausen er forresten at når kroppen får tilført kreatin, falder egenproduktionen af kreatinin. Hvis du kører det alt for længe, vil produktionen stoppe helt, og den skal lige have lidt tid til at komme igang igen. - Men det er ikke noget som kan stoppe for altid.
Håber de kunne bruges til noget

Dingo skrev:Jeg undskylder. Jeg vidste ik vi var på børnehaveniveau.
Men jeg prøver igen: hvad er dit argument for at køre dosis der adskiller sig fra det anbefalede ? Forfi du kan 'mærke' det mere?

Nders skrev:Dingo skrev:Jeg undskylder. Jeg vidste ik vi var på børnehaveniveau.
Men jeg prøver igen: hvad er dit argument for at køre dosis der adskiller sig fra det anbefalede ? Forfi du kan 'mærke' det mere?
Det er helt okayJeg var vist lidt bagstiv på dagen.
Jeg har aldrig kunne mærke mærke nogen effekt af kreatin, men ikke destro mindre ville jeg stadig tage 10 gram på træningsdage, og 5 på alm. dage.

Bone-14 skrev:Det er manden godt klar over, han spørg hvad begrundelsen er.

Nders skrev:Bone-14 skrev:Det er manden godt klar over, han spørg hvad begrundelsen er.
Okay. Godt vi fik det afklaret.![]()
JEG ville gøre det på den måde, har læst om flere der har gode erfaringer med de doser, og hvis det endelig er for høje sker der intet andet end det bliver ført ud igennem urinen.

Nders skrev:Ja, det er helt forfærdeligt mærkeligt. Og de resultater jeg har at vise frem fra mine mærkelige metoder, er helt af helvede til

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster