Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kasperroed skrev:Jeg har prøvet at sammensætte et nyt fullbody træningsprogram, hvor jeg selv syntes at jeg kommer hele kroppen rundt.
Hvad kommer det:
Squat - 4 sæt
Dødløft (kun hvert 2. træningspas) - 4 sæt
BB Bænkpres - 5 sæt
DB Incline Press - 3 sæt
BB BOR - 4 sæt
Pull-downs - 3 sæt
DB Curls - 3 sæt
Triceps øvelse - 4 sæt
Skulderpres - 3 sæt
Mave - 3 sæt
Hyperextensions (på de dage hvor jeg ikke laver dødløft) - 3 sæt
Jeg har tænkt mig at træne programmet 3 gange i ugen (tirsdag, torsdag og lørdag/søndag)¨
Programmet tager lidt over 2 timer at udføre.
Hvad siger i til det? Kom gerne med konstruktiv kritik! :-)

kasperroed skrev:3 måneder (den første måned var hjemme på værelset med et par håndvægte, og endda i mega kalorieunderskud, så ved ikke helt om det tæller)
Det må nok blive 2 måneder "seriøst" :-)

kasperroed skrev:Jeg syntes bare at jeg har langt flere DOMS i brystet dagen efter et træningspas der både inkludere DB incline og alm. bænk.
kasperroed skrev:Men du mener altså at det er nok bare at træne bænkpres? Jeg vil gerne opnå et massivt bryst, da det jo ser super godt ud ;-)
Active skrev:kasperroed skrev:3 måneder (den første måned var hjemme på værelset med et par håndvægte, og endda i mega kalorieunderskud, så ved ikke helt om det tæller)
Okay med en så lille træningserfaring, så skal du fokusere på at få bygget en fundament op, både af styrke og masse. Det gøres ved store basis øvelser, jeg vill anbefale det sådan her:
Squat (Tung, medium og let dag) evt 5x5
Bænkpres (Tung, medium og let dag) evt 5x5
Dødløft (Tung, medium og let dag) evt 5x5
Military Press 4x8-10
Kropshævninger 4x8-10
Rows 4x8-10
Calf raises 4x10-12
Mave

Active skrev:kasperroed skrev:3 måneder (den første måned var hjemme på værelset med et par håndvægte, og endda i mega kalorieunderskud, så ved ikke helt om det tæller)
Okay med en så lille træningserfaring, så skal du fokusere på at få bygget en fundament op, både af styrke og masse. Det gøres ved store basis øvelser, jeg vill anbefale det sådan her:
Military Press 4x8-10
Kropshævninger 4x8-10
Rows 4x8-10
Calf raises 4x10-12
Mave

Pind skrev:Jeg er enig med dig. Knægten har dog fået det at vide flere gange, men nægter at lytte.

Active skrev:Pind skrev:Jeg er enig med dig. Knægten har dog fået det at vide flere gange, men nægter at lytte.
Sådan er det altid i starten, man tror man ved det hele ;)

Bomberton skrev:Active skrev:kasperroed skrev:3 måneder (den første måned var hjemme på værelset med et par håndvægte, og endda i mega kalorieunderskud, så ved ikke helt om det tæller)
Military Press 4x8-10
Kropshævninger 4x8-10
Rows 4x8-10
Calf raises 4x10-12
Mave

Pind skrev:Active skrev:Pind skrev:Jeg er enig med dig. Knægten har dog fået det at vide flere gange, men nægter at lytte.
Sådan er det altid i starten, man tror man ved det hele ;)
Det tror jeg stadig!

kasperroed skrev:Har prøvet at tage lidt af jeres forslag til mig :-)
Squat - 4 sæt
Dødløft (kun hvert 2. træningspas) - 4 sæt
BB Bænkpres - 5 sæt
BB BOR - 4 sæt
Militairy press - 3 sæt
Pull-downs - 3 sæt
DB Curls - 3 sæt
Triceps øvelse - 4 sæt
Mave - 3 sæt
Hyperextensions (på de dage hvor jeg ikke laver dødløft) - 3 sæt
Hvad siger i så til dette program? ;-)
Derudover vil jeg gerne høre hvilke øvelse jeg skal lave ved min tricepsøvelse. Har tænkt lidt på laying tricep extensions eller push-downs? Det skal bare være en midlertidig øvelse som jeg kan udføre indtil jeg har styrke nok til at køre Dips.

kasperroed skrev:Jeg hader bare de skide basisøvelser (-bænkpres) ;-) når jeg kommer ned i centeret, tænker jeg bare på at få dem overstået så jeg kan komme i gang med den "sjove" træning :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster