Skal lige siges at aftensmaden er meget varieret, men næsten altid kartoffler, salat, oksekød/svinekød/kylling.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JakobKrag skrev:Der var en der fortrød? Men nåede at læse det.
Plejer at spise havregryn inden sengetid.

Zaulich skrev:JakobKrag skrev:Der var en der fortrød? Men nåede at læse det.
Plejer at spise havregryn inden sengetid.
Ja, jeg læste hvad jeg selv havde skrevet, og så at det var noget våås![]()
Men du får kun 4 store måltid. Hvis jeg var dig, ville jeg fordele det lidt mere jævnt ud over dagen. Hvad får du efter træningen?
:D

Zaulich skrev:Du skal have nogle kulhydrater sammen med dine proteiner lige efter træning. Tag en shake og et stykke frugt (evt. en banan), efter træningen. Efter dette bør der ikke gå mere end en time før du spiser lidt mere solidt føde (imo).

JakobKrag skrev:Zaulich skrev:Du skal have nogle kulhydrater sammen med dine proteiner lige efter træning. Tag en shake og et stykke frugt (evt. en banan), efter træningen. Efter dette bør der ikke gå mere end en time før du spiser lidt mere solidt føde (imo).
Okay, betyder det meget hvornår man indtager maden?

JakobKrag skrev:Zaulich skrev:Du skal have nogle kulhydrater sammen med dine proteiner lige efter træning. Tag en shake og et stykke frugt (evt. en banan), efter træningen. Efter dette bør der ikke gå mere end en time før du spiser lidt mere solidt føde (imo).

Bnaz skrev:JakobKrag skrev:Zaulich skrev:Du skal have nogle kulhydrater sammen med dine proteiner lige efter træning. Tag en shake og et stykke frugt (evt. en banan), efter træningen. Efter dette bør der ikke gå mere end en time før du spiser lidt mere solidt føde (imo).
Ja, det gør det. Det er f.eks. ikke særlig smart at smide en masse carbs indenbords lige inden sengetid, men det kan retfærdiggøres lige omkring træningen.

Macdoody skrev:Det er smartest ikke at spise for meget inden træning, IMO, da det kan virke hæmmende med en fyldt vom

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster