Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:Nej og ja

Kristian-elbaek skrev:Hey.
Jeg vil bare lige hører om det er godt at fx spise en god dansk toast (som består af 2 skive hvidt toastbrød + 1 skive skinke og ost.) til at få Kulhydrater gennem kosten?
Jeg træner 4 gange om ugen og holder så pause om onsdagen + lørdag og søndag.
Jeg løber onsdag og lørdag.
Kom til at tænke på om jeg bør spise protein og kreatin i hviledagene fra træningscenteret?
Håber i har svar på de 2 spørgsmål.
Mvh.
Kristian.

vQlse skrev:8800 skrev:Nej og ja :)
Det er så her, at du gerne må komme med forklaringen på hvorfor :wink:

8800 skrev:vQlse skrev:8800 skrev:Nej og ja :)
Det er så her DU gerne må komme med forklaringen =D>

vQlse skrev:8800 skrev:vQlse skrev:8800 skrev:Nej og ja :)
Det er så her DU gerne må komme med forklaringen =D>
Det kunne jeg godt, men jeg lod dig få æren!

8800 skrev:Oh yeah, all talk no walk!

Mht. kosttilskud skal ting som proteinpulver og kreatin også benytter på ikke-træningsdage.

JensL skrev:Mht. kosttilskud skal ting som proteinpulver og kreatin også benytter på ikke-træningsdage.
Proteinpulveret er ikke nødvendigt på ikke-træningsdage.

JensL skrev:Mht. kosttilskud skal ting som proteinpulver og kreatin også benytter på ikke-træningsdage.
Proteinpulveret er ikke nødvendigt på ikke-træningsdage.
Har også hørt at Protein skulle give dig problemer med erektion når du blive ældre omkring de 30 år. Håber i dette tilfælde at det ikke er muligt?

Korrekt! Dog er det et godt supplement hvis du ikke får nok "Protein" gennem kosten!

JensL skrev:Korrekt! Dog er det et godt supplement hvis du ikke får nok "Protein" gennem kosten!
Ja ja. Jeg vil gerne vove at påstå at alle herinde får tilstrækkeligt med protein, og at de kunne opnå samme resultatet uden brug af tilskud, hvis de bare fordelte deres proteinindtag optimalt og ellers var i kcal-overskud.
Det er nærmest kun småtspisende, hospitalsindlagte ældre der får for lidt protein her i landet.

J-S-O skrev:JensL skrev:Korrekt! Dog er det et godt supplement hvis du ikke får nok "Protein" gennem kosten!
Ja ja. Jeg vil gerne vove at påstå at alle herinde får tilstrækkeligt med protein, og at de kunne opnå samme resultatet uden brug af tilskud, hvis de bare fordelte deres proteinindtag optimalt og ellers var i kcal-overskud.
Det er nærmest kun småtspisende, hospitalsindlagte ældre der får for lidt protein her i landet.
Ja, det er rigtigt at langt de fleste herinde ikke kun får nok, men meget mere end nok! Jeg kan med garanti finde nogle som indtager måske fire/fem gram protein per kg/kropsvægt, selvom dette fuldtstændig taler imod videnskaben

JensL skrev:Korrekt! Dog er det et godt supplement hvis du ikke får nok "Protein" gennem kosten!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster