Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fiemulle skrev:Jeg undgår pasta, ris, kartofler og til dels brød (spiser kun rugbrød engang imellem, intet hvidt brød.) Og har gjort det i et års tid nu. Det startede egentlig bare med at jeg ville prøve stenalderkuren af, men min mave har simpelthen aldrig haft det bedre siden jeg droppede stivelsen, så har ingen planer om at vende tilbage
- Så, go for it!

Derunderon skrev:Starten er lidt hård, da ens krop skal vende sig til at få energi fra andet end det man er vant til
Jeg kørte en kur på et tidspunkt, som mere eller mindre gik ud på det samme. I hvert fald droppe det der brød, pasta, ris etc. (Green Face Diet hed det vist). Det skulle vare en måned, hvilket det gjorde, og starten var sgu lidt svær, da man som sagt skulle vende sig til det. Men efter det var det fint nok, såfremt man rent faktisk spiste. Grøntsager mætter meget, og de er ofte meget kaloriefattige. Så jeg fik tit ikke nok, så egentlig var jeg tit ret dvask og doven og energiløs. Men jeg tænker, hvis man virkelig sørger for at få de ting man skal, så burde det nok kunne gå. Under alle omstændigheder, så taber du dig hurtigt. Jeg tabte 8 kg på en måned (inkl. væske).
Dog forstår jeg ikke, at du skriver du vil undgå alle mulige ting, og så derefter spørger om du burde spise rugbrød før træning alligevel ?

Fiemulle skrev:Jeg undgår pasta, ris, kartofler og til dels brød (spiser kun rugbrød engang imellem, intet hvidt brød.) Og har gjort det i et års tid nu. Det startede egentlig bare med at jeg ville prøve stenalderkuren af, men min mave har simpelthen aldrig haft det bedre siden jeg droppede stivelsen, så har ingen planer om at vende tilbage
- Så, go for it!

Gary-the-frog skrev:Fiemulle skrev:Jeg undgår pasta, ris, kartofler og til dels brød (spiser kun rugbrød engang imellem, intet hvidt brød.) Og har gjort det i et års tid nu. Det startede egentlig bare med at jeg ville prøve stenalderkuren af, men min mave har simpelthen aldrig haft det bedre siden jeg droppede stivelsen, så har ingen planer om at vende tilbage
- Så, go for it!
Har også tit overvejet stenalder kuren, desværre koster den en del mere for en fattig studerende synes jeg...
Synes ikke det var speciel meget dyrere end normalt, hvis man regner på det. Oftest spiser du jo også en del nødder, æg, kød osv. som mætter meget, ergo spiser du ikke ligeså meget som du plejer. HAV skrev:Fiemulle skrev:Jeg undgår pasta, ris, kartofler og til dels brød (spiser kun rugbrød engang imellem, intet hvidt brød.) Og har gjort det i et års tid nu. Det startede egentlig bare med at jeg ville prøve stenalderkuren af, men min mave har simpelthen aldrig haft det bedre siden jeg droppede stivelsen, så har ingen planer om at vende tilbage
- Så, go for it!
Var det mærkbart f.eks. til vægttab eller måske andet ?
Jeg er selv pt. begyndt på det samme - den i mandags - altså en uges tid nu.

Gary-the-frog skrev:Fiemulle skrev:Jeg undgår pasta, ris, kartofler og til dels brød (spiser kun rugbrød engang imellem, intet hvidt brød.) Og har gjort det i et års tid nu. Det startede egentlig bare med at jeg ville prøve stenalderkuren af, men min mave har simpelthen aldrig haft det bedre siden jeg droppede stivelsen, så har ingen planer om at vende tilbage
- Så, go for it!
Har også tit overvejet stenalder kuren, desværre koster den en del mere for en fattig studerende synes jeg...

bestwr96 skrev:Hvorfor ikke bare tælle kalorierne, og så spise hvad du har lyst til?

MortenFF skrev:Hvorfor er folk så kulhydrat-forskrækkede?
Just my 2-cents....

Kidd skrev:MortenFF skrev:Hvorfor er folk så kulhydrat-forskrækkede?
Just my 2-cents....
Jeg tror du glemmer hvor trendy det er, ikke at spise stivelse og/eller mælkeprodukter.
Personligt er level 5 caveman diæt, som udelukkende består af tørret kød og græs.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster