Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SSTC.GFX skrev:tror vi bliver nødt til at begynde at spise alt kød råt.
kan sige at det kylling jeg brugte er "extra" fra kvikly til 50 kr/kg. hvis nogen har lavet samme forsøg som mig og fået en noget mindre diff med et andet mærke vil jeg meget gerne hører det, for så er netto prisen jo lige blevet til 100 kr/kg.

Cykelmyggen Egon skrev:SSTC.GFX skrev:tror vi bliver nødt til at begynde at spise alt kød råt.
kan sige at det kylling jeg brugte er "extra" fra kvikly til 50 kr/kg. hvis nogen har lavet samme forsøg som mig og fået en noget mindre diff med et andet mærke vil jeg meget gerne hører det, for så er netto prisen jo lige blevet til 100 kr/kg.
det er jo kun vand der fordamper, så nærringsindholdet er det samme

Cykelmyggen Egon skrev:SSTC.GFX skrev:tror vi bliver nødt til at begynde at spise alt kød råt.

Macdoody skrev:Cykelmyggen Egon skrev:SSTC.GFX skrev:tror vi bliver nødt til at begynde at spise alt kød råt.
Når du steger oksekød eksempelvis er det da ikke kun vand der forsvinder? Hakkedrenge på panden afgiver da en del fedt osv. - ikke?

Cykelmyggen Egon skrev:Macdoody skrev:Cykelmyggen Egon skrev:SSTC.GFX skrev:tror vi bliver nødt til at begynde at spise alt kød råt.
Når du steger oksekød eksempelvis er det da ikke kun vand der forsvinder? Hakkedrenge på panden afgiver da en del fedt osv. - ikke?
jo det kan du faktisk have retdet havde jeg slet ikk tænkt på, jeg tror nu heller ikke det er særlig meget, men lidt lidt har jo også ret

hot_fifty skrev:rådt kød. nej tak. men jeg køber typisk kylling pålæg. Koster ca. også 10kr for 100g, 100kr/kg, så passer meget godt
har du ik set operation X - pumpede kyllinger?
Se her http://programmer-dyn.tv2.dk/operationx ... 75692.html" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Ja næringsindholdet er det samme men vægten er faldet rigtig meget, så ja kg prisen bliver dyrere når vandet er væk

hot_fifty skrev:rådt kød. nej tak. men jeg køber typisk kylling pålæg. Koster ca. også 10kr for 100g, 100kr/kg, så passer meget godt
har du ik set operation X - pumpede kyllinger?
Se her http://programmer-dyn.tv2.dk/operationx ... 75692.html" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Ja næringsindholdet er det samme men vægten er faldet rigtig meget, så ja kg prisen bliver dyrere når vandet er væk

lassah skrev:Hvis dit kylling vejer 100 gram inden stegning, og der er 20 gram protein pr. 100 gram, så er der stadigvæk 20 gram protein i banditten efter stegning, nu vejer den bare samlet mindre.

SSTC.GFX skrev:ja nemlig..
hvis det er 20 gram protein i 100 gram kylling (det er hvad der står på posen) når den så kun vejer det halve efter stegning er det så 40 gram protein i 100 gram?

SimonGreen skrev:I ferien arbejdede jeg på et kylling slagteri, og de frosne kyllingebryster/filetter består af 35% vand, nogle blev endda pumpet med 45%.. Man kunne købe 10kg kyllingbryst for 200kr, både frost, og fersk, så jeg benyttede mig af 30kg fersk kylling, og smækkede det i fryseren.. De anbefaldede mig at købe fersk, så det gjorde jeg.. Det er nemlig ikke pumpet opmed vand..!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster