Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kimovitzh skrev:Ved ikke med foster stadiet.. Men som voksen, nej, der er det en myte...
Jeg har længere ringfinger end pegefinger og mit test niveau ligger i bunden af normal spektret..

Blunt skrev:Kimovitzh skrev:Ved ikke med foster stadiet.. Men som voksen, nej, der er det en myte...
Jeg har længere ringfinger end pegefinger og mit test niveau ligger i bunden af normal spektret..
Hvordan kan du vide at det ikke bare er dig der undtagelsen .. Så engang en undersøgelse hvor en læge skulle gætte hvem der var de bedste spillere på et fodboldhold ud fra deres hænder .. Han kunne udvælge 4 ud af de 5 ungdoms landsholds spillere der var i en gruppe på 30 fodbold spillere ..
Det siges også at der er noget med forholdet mellem ringe og pege finger der kan være en indikator for risiko graden for forskellige kræft typer

Kimovitzh skrev:Ved ikke med foster stadiet.. Men som voksen, nej, der er det en myte...
er der overhovedet nogen med en længere pegefinger?

Asomugha skrev: er der overhovedet nogen med en længere pegefinger?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster