Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Forkert post.

Bay skrev:Whey 95?
Exprez skrev: Findes der andre laktosefri proteinpulvre end bodylap whey 95?

Doktor Sondrup skrev:Why? Er du intolerant?

Bay skrev:Hvad er grunden til du ikke vil bruge Whey 95, hvis det skal være laktose fri? Andre mærker er bestemt ikke billigere!

Exprez skrev:Bay skrev:Hvad er grunden til du ikke vil bruge Whey 95, hvis det skal være laktose fri? Andre mærker er bestemt ikke billigere!
Det er for at vurdere markedet, og fordi jeg har prøvet whey 95... Var fint tilfreds, men kunne godt tænke mig at høre, om der var alternativer.

Exprez skrev:Doktor Sondrup skrev:Why? Er du intolerant?
Ja det må jeg være. Jeg har mange bubmser på ryggen, men efter at have holdt en pause med proteinpulver i en uge, er de forsvundet meget... Det er vel nok til at kunne konkludere det?

ISG skrev:Intollerant overfor hvad? Hvorfor tror du det er laktosen? Kan du heller ikke tåle mælk?

Exprez skrev:ISG skrev:Intollerant overfor hvad? Hvorfor tror du det er laktosen? Kan du heller ikke tåle mælk?
Ja det er vel kun laktosen jeg kan få bumser af på ryggen? Eller hvad?

Exprez skrev:ISG og Per Larsen:
Jeg får mælk hver dag, både til havregrynene om morgenen og senere på dagen.
Men jeg har også lidt bumser og uren hud i ansigtet.
Synes bare, at det er mærkeligt, at det blev så meget mildere efter jeg holdt en pause med proteinpulveret. Hvis det kan hjælpe, så er det Optimum Nutritions Gold Whey jeg har brugt.
Men hvis ikke jeg er lactose intollerant, hvad er jeg så?

Per Larsen skrev:Du er 19 - det er meget normalt at have hormonsvingninger og derfor også bumser.
Træner du når du spiser pulver? og hvad med når du ikke spiser pulver?
Der kan være mange årsager til bumserne men det som regel testosteronudsving i kroppen - og de kommer både fordi du er teenager og fordi du træner (hvis du gør).
Der findes ret mange midler og metoder til at formindske og undgå bumser - hvorfor ikke koncentrere sig om at fjerne bumserne?

Exprez skrev:Per Larsen skrev:Du er 19 - det er meget normalt at have hormonsvingninger og derfor også bumser.
Der kan være mange årsager til bumserne men det som regel testosteronudsving i kroppen - og de kommer både fordi du er teenager og fordi du træner (hvis du gør).
Der findes ret mange midler og metoder til at formindske og undgå bumser - hvorfor ikke koncentrere sig om at fjerne bumserne?
Jeg er 20 nu, har ikke lige fået ændret det ;)
Men jeg træner fullbody 3 gange om ugen og spiser en recoveryshake hver gang efter træning. Derefter tager jeg en shake inden sengetid.
Mht. at koncentrere sig om at fjerne bumserne, så har jeg været ved lægen til konsultation. Jeg har følgende fået noget creme kaldet Redap, og nogle piller, der hedder Tetracyclin Actavis. Dog synes jeg ikke, at nogen af disse ting har haft virkning inden jeg holdte den dekonditioneringsuge som jeg lige er blevet færdig med. Af samme grund holdt jeg en pause med pulveret for at se, om der var en forskel. Og det var der jo så..

Exprez skrev:Per Larsen skrev:Du er 19 - det er meget normalt at have hormonsvingninger og derfor også bumser.
Jeg er 20 nu, har ikke lige fået ændret det ;)
Men jeg træner fullbody 3 gange om ugen og spiser en recoveryshake hver gang efter træning. Derefter tager jeg en shake inden sengetid.
Mht. at koncentrere sig om at fjerne bumserne, så har jeg været ved lægen til konsultation. Jeg har følgende fået noget creme kaldet Redap, og nogle piller, der hedder Tetracyclin Actavis. Dog synes jeg ikke, at nogen af disse ting har haft virkning inden jeg holdte den dekonditioneringsuge som jeg lige er blevet færdig med. Af samme grund holdt jeg en pause med pulveret for at se, om der var en forskel. Og det var der jo så..

Exprez skrev:ISG og Per Larsen:
Jeg får mælk hver dag, både til havregrynene om morgenen og senere på dagen.

Doktor Sondrup skrev:Normalt er det mere et udtryk for et højt proteinindtag, end specielt valleprotein

S.K skrev:Da du startede dekonditioneringen, stopepde du da også med tetracyklin eller er du stadig på det. Vær obs på hvis dit hudproblem bliver værre efter stop (forudsat at det self. har hjulpet under kuren) for så er du højst sansynlig modtsnadsdygtig for det og må på en skrappere kur. Har selv været 2 gange på tetra og er nu på roacuttan. Drikker samtidig masser af mælk og drikker masser af protein osv osv og gennem alm. føde, og vil ikke undvære proteinen, så derfor nuker jeg hudproblemerne istedet for proteinen. Og det hjælper.

Folmand skrev:Der ingen grund til at være flov over bumser på ryggen. Jeg synes bestemt ikke du skal droppe dit proteintilskud. En optimal kost er grundlaget for optimale resultater - og det ville være dumt at gå på kompromis med, på grund af en smule forfængelighed. Så inden du stopper med proteinpulveren prøv da:
1) at drikke MINIMUM 2 L rent vand hver dag (dvs det ikke saftevand og cola vi snakker om men 2 L RENT vand)
2) gå i solarium 1-2 gange i ugen (ultraviolet lys dræber også bakterier og sol virker generelt godt mod bumser)
3) Bruge almindelig husholdningssprit på ryg og skuldre 2 gange dagligt. Du må IKKE bruge det i ansigtet. Påfør det med vat og gnub af. Få din mor/kami/kæreste til at hjælpe med de steder du ikke kan nå selv
4) Droppe alt Junkfood og andet der er lavet i Friture. Ikke mere MC D.

Exprez skrev:I dag har jeg været ved lægen igen, og jeg fik en anbefaling til en hudlæge. Så jeg skal i en af de nærmeste dage ringe til en hudlæge og bestille tid.
Er der nogle produkter I har erfaring med som hudlægen bruger? Udover roaccutan?

Exprez skrev:
Er der nogle produkter I har erfaring med som hudlægen bruger? Udover roaccutan?

Jeg havde samme skuffende resultater med dalacin. Men til gengæld er jeg blevet positivt overrasket over clindoxyl, som faktisk er stort set bivirkningsfrit. Kræver dog at man bruger hvidt sengetøj.Doktor Sondrup skrev:Exprez skrev:I dag har jeg været ved lægen igen, og jeg fik en anbefaling til en hudlæge. Så jeg skal i en af de nærmeste dage ringe til en hudlæge og bestille tid.
Jeg startede med Tetracyklin og Dalacin. Uden den store effekt desværre.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster