Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

matdp skrev:hvorfor er der ikke noget der hedder langsomt optagelige proteiner?

A. Szollosi skrev:matdp skrev:hvorfor er der ikke noget der hedder langsomt optagelige proteiner?
Fordi det ikke findes

A. Szollosi skrev:matdp skrev:hvorfor er der ikke noget der hedder langsomt optagelige proteiner?
Fordi det ikke findes

A Menace To Chicken skrev:Selvfølgelig findes der langsomtoptageligt protein. Også kaldet kassein, og det findes i høj grad i mælk.
.. kan også købes som pulver, hos vores allesammens bodylab samt andre steder.
Seek, and ye shall find.

A. Szollosi skrev:Ja ved godt hvad Kasein er,men det er ikke noget man boer bekymre sig om, i almindelig mad, saasom maelk og rugbroed.

jon pall skrev:A Menace To Chicken skrev:Selvfølgelig findes der langsomtoptageligt protein. Også kaldet kassein, og det findes i høj grad i mælk.
.. kan også købes som pulver, hos vores allesammens bodylab samt andre steder.
Seek, and ye shall find.
kød og fisk er os lang tid om at blive optaget. da det skal nedbrydes først og bare det der er fedt og fibre med gør det endnu langsommere og bliver godt optaget.
så fx makral på rugbrøb er fint inden du skal sove

A. Szollosi skrev:Ja ved godt hvad Kasein er,men det er ikke noget man boer bekymre sig om, i almindelig mad, saasom maelk og rugbroed.

BOBO skrev:A. Szollosi skrev:Ja ved godt hvad Kasein er,men det er ikke noget man boer bekymre sig om, i almindelig mad, saasom maelk og rugbroed.
Lol

ckp2906 skrev:[ et stort glas mælk inden mælk,.

Dingo skrev:ckp2906 skrev:[ et stort glas mælk inden mælk,.
Så man skal huske sin mælk inden man drikker sin mælk?

A. Szollosi skrev:Ej nu pisser du kraftedme af mand!
A. Szollosi skrev:Der er ikke noget der hedder langsomt optagelige proteiner,

A. Szollosi skrev:Ej nu pisser du kraftedme af mand!

A. Szollosi skrev:Haha, nejnej, det er godt du retter paa mig, saa han ikke faar noget forkert information, er ikke sur paa dig paa nogen maade.
OFF TOPIC til Dingo:
Men det der med Acesulfamkalium, der ved jeg godt jeg tog fejl, men det havde overhovedet ikke nogen indflydelse, paa det synspunkt jeg havde omkring det. Jeg har da ogsaa skrevet derinde, at det maaske ikke er saa farligt, men man boer alligevel taenke sig grundigt om, inden man fylder i sig selv med tilsaetningsstoffer

Parkour92 skrev:Jeg træner 3 gange om ugen, og jeg synes selv jeg spiser og træner seriøst. Siger i at det er lige meget for mig om jeg får langsom optagelige prot inden sengetid?
Jeg har vel lige så meget brug for prot, de timer jeg sover som alle andre har ?? eller hvad ?

Parkour92 skrev:Jeg træner 3 gange om ugen, og jeg synes selv jeg spiser og træner seriøst. Siger i at det er lige meget for mig om jeg får langsom optagelige prot inden sengetid?
Jeg har vel lige så meget brug for prot, de timer jeg sover som alle andre har ?? eller hvad ?

jon pall skrev:kød og fisk er os lang tid om at blive optaget. da det skal nedbrydes først og bare det der er fedt og fibre med gør det endnu langsommere og bliver godt optaget.
så fx makral på rugbrøb er fint inden du skal sove

Legend skrev:Parkour92 skrev:Jeg træner 3 gange om ugen, og jeg synes selv jeg spiser og træner seriøst. Siger i at det er lige meget for mig om jeg får langsom optagelige prot inden sengetid?
Det er fuldstændig ligegyldigt hvad du gør.
Hvis du er i tvivl, så monitorer din kost ned til mindste detalje i tre måneder hvor du tager kassein inden sengetid og derefter tre måneder hvor du ikke tager noget inden sengetid (men stadig samme totale mængde protein). Forskel vil være ikke-eksisterende.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster