Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Illisher skrev:en gainer gør ikke nødvendigvis at du tager på. Men den kan måske hjælpe.
3 eller 4 split. det op til dig.. Du kan jo læse den artikel omkring split, og se hvad u synes bedst om, hvad der passer dig.
Vil anbefale dig at have en trænings fri dag om ugen, så kroppen som helhed også har mulighed for at restituere, da kroppen ikke kun restituere på et muskulært plan.
Mit 3 split ser sådan her ud lige pt. men du behøver jo ikke vælge den struktur. Der er mange muligheder. Men igen, læs den artikel omkring split hvis ikke du har læst den. (Og hvis du har, så læs den igen, for der er virkelig nogle gode råd der i.)
Bryst Triceps
DEC BB Bænkpres
INC DB Bænkpres
Cable Fly
Dips
Closegrib Bænk
Triceps Pushdowns
Ryg Biceps
Dødløft
Chinups
Dumbell Rows
Pulldown Wide Grip
Barbell Curl
Dumbellcurl
Ben Skulder Mave
Squat
Leg extention
Calf raises
Military Press
Side Lateral raises
Rear Lateral
Haning Leg Raises
Mave Mave
Tager for langsomt på? Det må du uddybe lidt. For hvis du tager 0.5Kg på om uge (2kg om måneden) Så er det fint. Mere kan ikke betale sig, da det så bare vil resultere at du får meget unødig fedt..
Hvis dine abs skal være tydeligere kræver det at du cutter, og får smidt noget fedt så du kommer ned på (eller under) de 10% som ofte er det man skal ned på for at de ser godt ud.
Men så må du vælge om du vil cutte eller bulke først. Det op til dig.. Sommeren en jo ovre, så måske du skulle fortsætte med at bulke, og få pakket noget mere masse på kroppen.

Alexanderkm skrev:Hvad med denne Weight gainer: søg på google og se hvad der står om den og hvad der er i. DYMATIZE HIGH PROTEIN MEGA GAINER 4,5 kg
Er den god til atopbygge muskelmasse og stige i vægt uden at tage for meget fedt på?

Alexanderkm skrev:Er den god til atopbygge muskelmasse og stige i vægt uden at tage for meget fedt på?

mic skrev:Min favorit:

Alexanderkm skrev:Hvad med denne Weight gainer: søg på google og se hvad der står om den og hvad der er i. DYMATIZE HIGH PROTEIN MEGA GAINER 4,5 kg
Er den god til atopbygge muskelmasse og stige i vægt uden at tage for meget fedt på?

flamingopikken skrev:Alexanderkm skrev:Er den god til atopbygge muskelmasse og stige i vægt uden at tage for meget fedt på?
Det er ikke en specifik variant af weight gainer der bestemmer om du opbygger muskelmasse uden at tage for meget fedt på, eller ej. Weight-gainer er ikke andet end proteinpulver + hurtigt optagelige kulhydrater (sukker).

Pump-Oholic skrev:Alexanderkm skrev:Hvad med denne Weight gainer: søg på google og se hvad der står om den og hvad der er i. DYMATIZE HIGH PROTEIN MEGA GAINER 4,5 kg
Jeg vil sige at det næsten er umuligt kun at gaine muskel, når du ikke har "nok" at bygge af.
Og hos mænd ligger fedtet sig oftest på maven. Så der skal bare bygges på så længe det ikke er sommer.
Jeg lider desuden selv at det samme problem. Dog er min mave ikke lige så makeret, som din egen.
Og jeg hader at se mig i spejlet når der skal bulkes! Men det er jo en nødvendighed, hvis der skal noget masse på.
Ang. weightgainer så bruger jeg selv ISO Mass Extreme Gainer. Dejlige sager med alt hvad kroppen har brug for! Dog var det satans dyrt! 5 kg = 500 kr. + 1000 kr. i fragt!
Alexanderkm skrev:flamingopikken skrev:Alexanderkm skrev:Er den god til atopbygge muskelmasse og stige i vægt uden at tage for meget fedt på?
Det er ikke en specifik variant af weight gainer der bestemmer om du opbygger muskelmasse uden at tage for meget fedt på, eller ej. Weight-gainer er ikke andet end proteinpulver + hurtigt optagelige kulhydrater (sukker).
Men det er jo forskelligt hvor mange kulhydrater og hvor meget protein der er i de forskellige weight gainere.. får 4.5kg her for 370kr.. det er mere end bodyman. derfor. Og der er kreatin i den weight gainer jeg snakker om.. Men ville det være dumt at starte med weight gainer?
Du har hjulpet mig før med at lave split program. gider du hjælpe mig med et 3 split? laver mit 2 split til 3. med meget Fokus på arme og mave?

Illisher skrev:Pump-Oholic skrev:Alexanderkm skrev:Hvad med denne Weight gainer: søg på google og se hvad der står om den og hvad der er i. DYMATIZE HIGH PROTEIN MEGA GAINER 4,5 kg
Jeg vil sige at det næsten er umuligt kun at gaine muskel, når du ikke har "nok" at bygge af.
Og hos mænd ligger fedtet sig oftest på maven. Så der skal bare bygges på så længe det ikke er sommer.
Jeg lider desuden selv at det samme problem. Dog er min mave ikke lige så makeret, som din egen.
Og jeg hader at se mig i spejlet når der skal bulkes! Men det er jo en nødvendighed, hvis der skal noget masse på.
Ang. weightgainer så bruger jeg selv ISO Mass Extreme Gainer. Dejlige sager med alt hvad kroppen har brug for! Dog var det satans dyrt! 5 kg = 500 kr. + 1000 kr. i fragt!
Det tangere til direkte dumt det der. Weightgainer er weightgainer.. Der kan være lidt forskel på protein indholdet, men at betale 1500 for 5 kilo..![]()

Alexanderkm skrev:Illisher: Der er intet galt med det. jeg mente med øvelser? er det ligemeget hvordan øvelserne hænger sammen osv?? Kan jeg bare gå ned og så træne de 'øvelser til den muskel gruppe jeg skal? Ingen bestemte?Kan du sende mig et link til hvordan de forskellige 2 split programmer kan se ud?

Illisher skrev:Alexanderkm skrev:Illisher: Der er intet galt med det. jeg mente med øvelser? er det ligemeget hvordan øvelserne hænger sammen osv?? Kan jeg bare gå ned og så træne de 'øvelser til den muskel gruppe jeg skal? Ingen bestemte?Kan du sende mig et link til hvordan de forskellige 2 split programmer kan se ud?
Ja du vælger selv hvilke øvelser du vil træne på bryst triceps dagen. og det samme på de 2 andre dage. Vælg dem du kan lide, men det skal selvfølgelig være ordenlig basis øvelser, og ikke kun små iso øvelser. Gerne en god blanding som du kan se mit er.
mht mave, så hold det til 1 dag.
2 spit ser normalt sådan her ud.
Bryst skulder triceps.
ben ryg biceps.
Det er den udgave man oftest ser af 2 split. (Maven puttes ind hvor man lyster) Men som med 3-split og alle andre ting, kan det gøres anderledes hvis man ønsker det, og gerne vil eksperimentre med det.

mic skrev:16 sets bryst
4+1 sets squat
Du synes ik' at fordelingen er lidt skæv??!?

mic skrev:16 sets bryst
4+1 sets squat
men er lidt med vilje

Illisher skrev:mic skrev:16 sets bryst
4+1 sets squat
He, mit er heller ikke helt lige fordelt på det punktmen er lidt med vilje
![]()
AKP:
Du kan sagtens fjerne en triceps, og en biceps iso øvelse. Du kører ALT for let igennem de andre sæt hvis du har energi til at presse mere ud i den sidste øvelse. 6 Øvelser der rammer triceps, det er lige i overkanten kan du nok se. Og det samme med biceps.
Ellers ser det fint nok ud efter min mening. Kan se du har lige så "lidt" ben med som mig, men det er jo en smags sag![]()
Maven ville jeg stadig holde til en dag. Mere er ikke nødvendigvis bedre jo. Giv det et forsøg som du har lavet det nu, men med et par øvelser mindre til armeneså er jeg sikker på du nok skal blive tilfreds med programmet.
Og hvis du efter en 4-6 uger synes der er plads til forbedringer/ændriger så kan du jo gør det Der.

Illisher skrev:Igen, hvis du har kræfter til at lave den 7. øvelse der straffer triceps, så har du simpelthen kørt for let i de andre triceps øvelser

Alexanderkm skrev:Illisher skrev:Igen, hvis du har kræfter til at lave den 7. øvelse der straffer triceps, så har du simpelthen kørt for let i de andre triceps øvelser
Man kan altid smide lidt lavere kilo på?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster