Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1711
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1708

Følg bodybuilding.dk på

lays chips

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej bb
Jeg har fået en ide med jeg hver fredag skulle have 150 / 200 gram slik og det nok det dårligste man kan give sin krop :-)
Har så set de her lays chips med 70 % mindre fedt de indeholder 9 gram fedt 73 gram kulhydrater hvor kun 9 gram er sukker og 6,3 gram protein 5,3 gram kostfiber . Ved godt det ikke er mandler med jeg troede det var kulhydrater der var banditten men det må være forholdsvis gode kulhydrater hvis det kun er de 9 gram der er sukker? Alt i alt kan jeg ikke se problemet så længe man ikke spiser det flere gange om ugen eller er jeg galt på den

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Taekwondo body skrev:Hej bb
Jeg har fået en ide med jeg hver fredag skulle have 150 / 200 gram slik og det nok det dårligste man kan give sin krop :-)
Har så set de her lays chips med 70 % mindre fedt de indeholder 9 gram fedt 73 gram kulhydrater hvor kun 9 gram er sukker og 6,3 gram protein 5,3 gram kostfiber . Ved godt det ikke er mandler med jeg troede det var kulhydrater der var banditten men det må være forholdsvis gode kulhydrater hvis det kun er de 9 gram der er sukker? Alt i alt kan jeg ikke se problemet så længe man ikke spiser det flere gange om ugen eller er jeg galt på den

Tjek ingredienslisten! Efter min erfaring er "Light-produkter" fyldt med mange flere smags- og sødestoffer. Hvorfor vil du så gerne have chips, om man må spørge? :)
Talent is something you have naturally, skill is developed.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Sjælland

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Så længe dine makros passer, så lad være med at spekulere for meget om noget er såkaldt 'sundt'. Dermed ikke sagt, at du bare skal leve af junk uge efter uge, men en pose chips, to eller tre skader sådan set ikke, hvis resten af din kost er velbalanceret.
Desuden, så kommer de fleste kalorier i chips fra kulhydrater og ikke fedt, så at der er mindre fedt i gør nok ikke den store forskel.
NO COCK IS AS HARD AS LIFE
Brugeravatar

Reputation point: 85

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00

Anders10805 skrev: Hvorfor vil du så gerne have chips, om man må spørge? :)

Fordi det smager godt??! :lol:
NO COCK IS AS HARD AS LIFE
Brugeravatar

Reputation point: 85

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00

Anders10805 skrev:
Har så set de her lays chips med 70 % mindre fedt de indeholder 9 gram fedt 73 gram kulhydrater hvor kun 9 er sukker og 6,3 gram protein 5,3 gram kostfiber . Ved godt det ikke er mandler med jeg troede det var kulhydrater der var banditten men det må være forholdsvis gode kulhydrater hvis det kun er de 9 gram der er sukker? Alt i alt kan jeg ikke se problemet så længe man ikke spiser det flere gange om ugen eller er jeg galt på den

Tjek ingredienslisten! Efter min erfaring er "Light-produkter" fyldt med mange flere smags- og sødestoffer. Hvorfor vil du så gerne have chips, om man må spørge? :)

Behøves heller ikke være chips. Men holder mig til grønsager kød og rugbrød osv. Altså sunde ting og det synes jeg er hårdt også går det lidt bedre hvis jeg så tænker frem til weekenden hvor man kan løsne snoren lidt, men ville også ønske jeg kunne undgå det:-) men prøver nu at finde en afstand til mine 200 gram slik det går sku ikke:-)

Styrkeliste

Taekwondo body skrev:
Anders10805 skrev:
Har så set de her lays chips med 70 % mindre fedt de indeholder 9 gram fedt 73 gram kulhydrater hvor kun 9 er sukker og 6,3 gram protein 5,3 gram kostfiber . Ved godt det ikke er mandler med jeg troede det var kulhydrater der var banditten men det må være forholdsvis gode kulhydrater hvis det kun er de 9 gram der er sukker? Alt i alt kan jeg ikke se problemet så længe man ikke spiser det flere gange om ugen eller er jeg galt på den

Behøves heller ikke være chips. Men holder mig til grønsager kød og rugbrød osv. Altså sunde ting og det synes jeg er hårdt også går det lidt bedre hvis jeg så tænker frem til weekenden hvor man kan løsne snoren lidt, men ville også ønske jeg kunne undgå det:-) men prøver nu at finde en afstand til mine 200 gram slik det går sku ikke:-)

Du kan sagtens holde dig til de 200 gram slik
Brugeravatar

Reputation point: 20

Roev skrev:
Taekwondo body skrev:
Anders10805 skrev:

Du kan sagtens holde dig til de 200 gram slik

Jeg vil også mene, at det er i orden, "så længe de passer dine makroer (husk dog kostfiber).
Talent is something you have naturally, skill is developed.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Sjælland

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00

IIFYM - problem solved..

Så længe du er sund og rask er der ingen problemer
Brugeravatar

Reputation point: 121

MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Spis da bare de 150-200g slik en gang om ugen hvis det giver dig glæde! Så længe kalorierne passer i regnskabet og din kost ellers er fin i løbet af ugen, så er der absolut ingen grund til at bekymre dig om sådan noget småtteras. Det behøver ikke at gøres til en pinsel at blive stor og stærk. :-)
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

Hvor kan de købes henne jeg har ledt overalt??
Adrenaline is rushing throug my veins
Next stop is victory, it's rushing like a train!

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Okay tak for svar og input:-) så ikke noget at være bekymret for:-)
De købes i netto:-)

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster