Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1500
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1498

Følg bodybuilding.dk på

Leve normalt

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej alle der ude :). Jeg har et spørgsmål, nok mest til jer der køre seriøse kostplaner og seriøs træning :). Jeg vil høre jer, hvornår giver i jer selv lov til at få et lille pusterum og leve normalt og spise og træne som i føler for :), på forhånd tak :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Når jeg føler der er behov for det :) jeg tager ikke en hel dag med fri kost , men tager måske en pose nellie dellies eller andet i den mere fornuftige afdeling . Så ingen pizza eller lign til mig :)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog

Andres skrev:og leve normalt

Hvordan lever man normalt? :-k
Brugeravatar

Geografisk sted: State of Denmark

Træner her: Fitness World Køge

som inkarneret gymnasieelev og med en vennekreds hovedsageligt bestående af håndværkere, fucker jeg generelt meget i weekenderne i form af for meget drikkeri og forkert kost... så ja, svar på dit spørgsmål er vel så, i weekenderne
Brugeravatar

Reputation point: 35

Jeg er ikke helt klar over hvor seriøst, du mener. Personligt træner jeg 3 gange fullbody + cardio, og spiser relativt sundt. Samtidig kommer det jo an på hvilket mål du har, slik og lignede fucker jo ikke en god kostplan op, såfremt fordellingen af makronæringsstoffer stadigvæk er god.

Du skal nok nærmere læse noget om motivation, da BB ikke skal være "unormalt liv" og ligende, du skal stadigvæk have mulighed for at leve et "normalt liv".

Reputation point: 5

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00

Min kost passer jeg altid, mere eller mindre. Hvis jeg endeligt sætter jeg mig for, at spise lige hvad jeg vil, ender jeg alligvel ca. på samme mængder kalorier - dog ikke samme antal proteiner.
Til gengæld kan jeg sagtens tage i byen/drikke, velvidende om at det smadrer ens krop og træning, men har ingen intentioner om at stille stille op til til f.eks en konkurrence osv - så føler ikke at jeg bliver nød til at droppe den slags, dog kan man prioterer. Angående træning, så træner jeg kun hvis motivationen og tiden er til det. :)
SONNE IS SHINING AND SO ARE YOU
Brugeravatar

Reputation point: 395

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 157.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 227.50

Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du syntes at det bliver for meget med træningen eller den seriøse kost, kan du jo altid bare tage en pause fra det :) Grunden til de fleste træner er vel fordi de holder af det at komme ned og flytte jern, og kunne flytte lidt mere gangen efter :) Og man kan se ens krop tage form, lign. det billede man havde af sig selv som mål til at starte med :)
Nu går jeg selv på gym, og jeg træner 4 gange om ugen fast, ellers er det næste lige før jeg for det dårligt.
Men der skal da stadig være plads til at man snuppe en bajs om fredagen, eller en halv pizza i frikvarteret osv. :)

Og bodybuilding bliver aldrig noget du kan komme til at leve af går jeg ud fra, så find din helt egen balance ;)
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Hej :) og mange tak for svarene :), og med seriøs mener jeg afregnet måltid hver dag til de rigtige tider hver dag hvad enten man cutter eller bulker, og med det mener jeg at det har jeg gjort i 8 mdr og nu har jeg tilladt mig at holde "fri" og spise som jeg vil, selvfølgelig med omtanke, men også træne som jeg har lyst til for at holde en specifik plan hver dag i 8 mdr er hårdt synes jeg, hvis nogle kan i årvis så tager jeg eddermamer hatten af :), men ja det var det jeg mente :). Men tak for svarene :)

Andres skrev:Hej alle der ude :). Jeg har et spørgsmål, nok mest til jer der køre seriøse kostplaner og seriøs træning :). Jeg vil høre jer, hvornår giver i jer selv lov til at få et lille pusterum og leve normalt og spise og træne som i føler for :), på forhånd tak :)

Dét her ér normalt. jeg kan ikke forestille mig leve anderledes om 20 år.
Det handler om at adapt sig til en ny livsstil.

Edit: Lige til din ovenstående post.
Man behøves ikke måle og afregne alle sine måltider. Det tror jeg der er mange herinde der ikke gør.
CLEAN AND ALWAYS WILL BE
Brugeravatar

Træner her: Hulen

Galleri: Vis galleri (5)

Ja ja det er rigtig nok, men jeg mener synes da at når man endten bulker eller cutter så måler og vejer man da, da det er lidt formålet med det :), og ja det er noget man gør som livsstil men ja bare ikke med at måle og veje men have det med sig hvor man er :)

Andres skrev:Ja ja det er rigtig nok, men jeg mener synes da at når man endten bulker eller cutter så måler og vejer man da, da det er lidt formålet med det :), og ja det er noget man gør som livsstil men ja bare ikke med at måle og veje men have det med sig hvor man er :)

Jeg formoder du er sceneklar hvis du har kørt så strict i otte måneder eller har nået andre større mål, triathlon styrkeløft eller lign.
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Ingen kostplan

Andres skrev:Ja ja det er rigtig nok, men jeg mener synes da at når man endten bulker eller cutter så måler og vejer man da, da det er lidt formålet med det :), og ja det er noget man gør som livsstil men ja bare ikke med at måle og veje men have det med sig hvor man er :)

Tror det er de færreste som vejer hvert eneste måltid. Vejer dog selv mit de første par gange (noget som havregryn f.eks.), og så bliver det taget på gefühl herefter

..og målet med at bulke er cutte er vel ikke at måle alt hvad man spiser, men henholdsvis at tage på / tabe sig :wink:
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Okay hmm jeg har måske kørt det meget seriøst så, jeg troede bare alle gjorde det om de så skulle på scene eller hvad de skulle, og nej jeg skal ikke på scene, har bare gjort det fordi jeg føler det giver en masse glæde selvom det er hårdt :). Men mange tak for jeres svar :)

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster