Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

J-S-O skrev:Jeg har lige bestilt noget fra USA, og kunne forvente en leveringstid på 2-3 uger - nu er din vare jo fra England, så vil tro der vil gå omkring en uges tid til to...

inzaneXs skrev:Hvis du bestiller fra USA kan du godt rende ind i told & moms som gør produkterne vanvittigt dyre.

blomdk skrev:hvad har du bestilt om man tør spørge

TheCzech skrev:blomdk skrev:hvad har du bestilt om man tør spørge
COC's
3 af slagsens.

Hvilke slags?
Trainer, #1 og #2?

Infinity skrev:Hvor har du bestilt fra TheCzech? Jeg har længe kigget på grippers, men COC koster en bondegård i DK.

Infinity skrev:Mange tak! Så går jeg ud fra du har fået demEr 1'eren meget hård? Har trænet med fitness grippers så ved ikke om jeg skal have traineren.

Tak for hjælpen.
Infinity skrev:Ok bestiller trainer, 1 og 2. Bliver £69.85. Håber de kommer inden for 4 dageTak for hjælpen.

Infinity skrev:Min venstre er også svagere end min højreMen fortsætter træningen med mine forfærdelig lette fitness grippers til jeg får COC's

TheCzech skrev:Infinity skrev:Min venstre er også svagere end min højreMen fortsætter træningen med mine forfærdelig lette fitness grippers til jeg får COC's
Hvis du repper over 30 gange med dem, kan du få mere ud af at klemme aviser.

Hvordan og hvornår bruger du dine COCs? sæt/reps? Efter træning?
Warm-up:
6-8 repetitions on a very easy gripper each hand. I do this just to get a little blood flowing to my hands. Those cheap store bought grippers work fine for this.
6-8 repetitions with a very easy gripper each hand, but this time do it inverted.
HG100 Closes – 3 each hand, and 3 attempts inverted
Workout:
HG150 (goal gripper) Attempts – 5 each hand, and 5 inverted too
Negatives* with HG200 – 3 negatives each hand, holding for 3-5 seconds each time
Braced or Choked Attempts* on HG150 – 3-4 each hand depending on how tired your hands are
*Negatives and Braced/(link slettet) Attempts are explained in the Intermediate/Advanced article

Så er der bare at vente til mine COC's kommer. Havde også tænkt mig at gøre det hjemme efter træning.
inzaneXs skrev:Hvis du bestiller fra USA kan du godt rende ind i told & moms som gør produkterne vanvittigt dyre.

Sagat skrev:inzaneXs skrev:Hvis du bestiller fra USA kan du godt rende ind i told & moms som gør produkterne vanvittigt dyre.
Hvor meget kan jeg frygte at skulle betale i told hvis det er?
har nemlig kigget på nogen billige grippers fra en amerikans hjemmeside...
De er en anelse billige end fra den side Czech bestilte hans COC´s fra.. Men hvis jeg så skal betale helt vild i told, er det jo ikke sikkert det kan løbe rundt...
Nogen erfaringer?

IbZor skrev:Sagat skrev:inzaneXs skrev:Hvis du bestiller fra USA kan du godt rende ind i told & moms som gør produkterne vanvittigt dyre.
De er en anelse billige end fra den side Czech bestilte hans COC´s fra.. Men hvis jeg så skal betale helt vild i told, er det jo ikke sikkert det kan løbe rundt...
Nogen erfaringer?
Du kan godt komme af med en 200kr, kun for told. Hvis ikke mere.

Sagat skrev:IbZor skrev:Sagat skrev:inzaneXs skrev:Hvis du bestiller fra USA kan du godt rende ind i told & moms som gør produkterne vanvittigt dyre.
Nogen erfaringer?
200kr eller mere, bare i told?
Men er der nogen der har konkrete erfaringer med varer bestilt fra USA, hvor meget i kom af med i told der? Og om i kom af med told...

IbZor skrev:Sagat skrev:IbZor skrev:Sagat skrev:inzaneXs skrev:Hvis du bestiller fra USA kan du godt rende ind i told & moms som gør produkterne vanvittigt dyre.
Nogen erfaringer?
Men er der nogen der har konkrete erfaringer med varer bestilt fra USA, hvor meget i kom af med i told der? Og om i kom af med told...
Ja:)
Jeg købte noget fra T-nation. Og tolden lå på ca. 150-200kr. Så det blev sku en dyr fornøjelse. Men det er når varen har en hvis pris. Er ikke sikker på hvor dyr varen skal være før der kommer told på.

Sagat skrev:IbZor skrev:Sagat skrev:IbZor skrev:Sagat skrev:inzaneXs skrev:Hvis du bestiller fra USA kan du godt rende ind i told & moms som gør produkterne vanvittigt dyre.
Nogen erfaringer?
Ja:)
Jeg købte noget fra T-nation. Og tolden lå på ca. 150-200kr. Så det blev sku en dyr fornøjelse. Men det er når varen har en hvis pris. Er ikke sikker på hvor dyr varen skal være før der kommer told på.
Mon ikke det er noget man kan forhøre sig om? eller undersøge på nettet? Toldvæsnets hjemmeside eller sådan noget?

Sagat skrev:det er bare iorden.. håber på svar snart...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster