Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1051
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1048

Følg bodybuilding.dk på

LG og morgentræning?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle :)

Jeg roder lidt med tanken om at slutte mit sommercut af med en omgang LG til de sidste 5-7kg. Jeg er dog indædt tilhænger af at træne tidligt om morgenen. I artiklen som IncognitoeZ lige har skrevet anbefales det, at man spiser dagens største måltid efter træningen, hvilket jo ikke kan lade sig gøre, hvis jeg morgentræner, da det er midt i fasteperioden. Er der nogen, der har erfaring eller hørt om folk, der har kørt LG på denne måde med morgentræning? Jeg er meget interesseret i om det kan lade sig gøre i praksis eller om man simpelthen vil brænde ud, ikke få de bedste resultater etc. :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du kan træne tidligt om morgen under et normalt cut, så kan du sagtens også med LG - vil jeg mene. Jeg træner nogen gange om morgen ved 7-8 tiden, og synes det virker fint. Det værste er, når man er færdig og skal vente en 5-6 timer på at få noget at spise! Men du skal ikke være bange for ikke, at have nok energi til at komme igennem træningen, det oplever jeg aldrig.
Never trust a bunny!

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hængekøjen skrev:Hej alle :)

Jeg roder lidt med tanken om at slutte mit sommercut af med en omgang LG til de sidste 5-7kg. Jeg er dog indædt tilhænger af at træne tidligt om morgenen. I artiklen som IncognitoeZ lige har skrevet anbefales det, at man spiser dagens største måltid efter træningen, hvilket jo ikke kan lade sig gøre, hvis jeg morgentræner, da det er midt i fasteperioden. Er der nogen, der har erfaring eller hørt om folk, der har kørt LG på denne måde med morgentræning? Jeg er meget interesseret i om det kan lade sig gøre i praksis eller om man simpelthen vil brænde ud, ikke få de bedste resultater etc. :)

Et sted inde på leangains.com er der et eksembel på hvordan man griber det an, alt efter hvad tid på dagen man træner...

Never trust a bunny!

Bare flyt fasten så den passer med din træning?
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Tak for svarene! :)

Hvordan med BCAA kontra Whey? De skriver godt nok i deres eget afsnit om det, at BCAA er en nødvendighed, men er det virkelig det, eller kan jeg overleve på Whey? :)
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg vil mene, at forskellen på BCAA og whey er til at overse. Du overlever nok :)
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Måden jeg har kørt det på de sidste fem-seks uger, har været:
- BCAA intra-workout
- Whey-shake + et stykke frugt post-workout

Og så frokost op ad dagen. Muligvis ikke optimalt, men fungerer fint.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Mich. skrev:Hvis du kan træne tidligt om morgen under et normalt cut, så kan du sagtens også med LG - vil jeg mene. Jeg træner nogen gange om morgen ved 7-8 tiden, og synes det virker fint. Det værste er, når man er færdig og skal vente en 5-6 timer på at få noget at spise! Men du skal ikke være bange for ikke, at have nok energi til at komme igennem træningen, det oplever jeg aldrig.

Omg. Begynd bare at faste tidligere, så jeres første måltid skal komme lige efter jeres træning. Du har da tydeligvis ikke efterforskes principperne synderligt godt, hvis du vitterligt går og venter 5 timer efter endt træning på at spise. Her kan man tale om window of oppurtunity!

Reputation point: 5

Galleri: Vis galleri (1)

Alex4049 skrev:
Mich. skrev:Hvis du kan træne tidligt om morgen under et normalt cut, så kan du sagtens også med LG - vil jeg mene. Jeg træner nogen gange om morgen ved 7-8 tiden, og synes det virker fint. Det værste er, når man er færdig og skal vente en 5-6 timer på at få noget at spise! Men du skal ikke være bange for ikke, at have nok energi til at komme igennem træningen, det oplever jeg aldrig.

Omg. Begynd bare at faste tidligere, så jeres første måltid skal komme lige efter jeres træning. Du har da tydeligvis ikke efterforskes principperne synderligt godt, hvis du vitterligt går og venter 5 timer efter endt træning på at spise. Her kan man tale om window of oppurtunity!

Har du? (http://www.leangains.com/2010/05/early- ... ining.html)

Jeg siger heller ikke at det er det mest optimale, men nu spurgte tråd-starteren om morgentræning kunne lade sig gøre på LG. Hvilket ifølge MB det kan.
Never trust a bunny!

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster