Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mrjones skrev:TID er noget mennesket har opfundet.
Kroppen kender ikke tiden.
Du kan bare træne når du er mest frisk og har mest lyst

SandyFrink skrev:Mrjones skrev:TID er noget mennesket har opfundet.
Kroppen kender ikke tiden.
Du kan bare træne når du er mest frisk og har mest lyst
Hvad er det for noget forvrøvlet ævl. Mennesker har et døgnbaseret, indre ur efter hvilket forskellige hormoner, herunder testosteron og kortisol frigives på forskellige tidspunkter. Desuden har man ved flere forsøg smidt folk ind i omgivelser hvor de ikke kunne monitorere tid og fundet ud af de indretter sig ca efter døgn som cyklisk tidsenhed. Et simpelt solur er en pind i sandet hvor man kan se skyggen ændre sig i løbet af dagen. Er det så noget "mennesket har opfundet" fordi de holder øje med det? Vrøvl.

Mrjones skrev:Ej okay, kan godt se jeg formulerede mig klodset![]()
Det jeg mener er at man sagtens kan vende kroppen til at være vågen og lave noget på andre tidspunkter end "normalt"![]()
Se f.eks folk der arbejder om natten

SandyFrink skrev:Mrjones skrev:Ej okay, kan godt se jeg formulerede mig klodset![]()
Det jeg mener er at man sagtens kan vende kroppen til at være vågen og lave noget på andre tidspunkter end "normalt"![]()
Se f.eks folk der arbejder om natten
Ja, hvad med dem. De dør noget tidligere end alle andre. Natarbejde er røv og generelt underbetalt. Det er også møg usundt at flyve rundt i skiftende tidszoner hele tiden og have jetlag. Det slår dig ihjel.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster