Efter ca. 10 måneders on- and off træning synes jeg at det er tid til at tage min træning til et højere niveau. Jeg har lagt et helt nyt 5-split program og har besluttet mig for at oprette denne logbog om det.
STATS: Navn: Jonas Goldberg
Alder: 18 år
Vægt: 72.1kg
Højde: 174.5cm
Sidst rettet af LilleJonas 27. jan 2015, 21:41, rettet i alt 7 gange.
Dagens træning stod på bryst med min ven Mikkel. Energien var ikke i top men NO-Xplode hjalp en del og jeg fik en udmærket træning alligevel. (Lad være med at købe NO-Xplode med Blue Raspberry.. Det er utrolig ubehageligt at drikke i længden)
Sangen her holdt mig kørende idag. Altid dejligt med noget motiverende musik!
DB FLAT PRESS 20 x 24kg 12 x 28kg 15 x 26kg 13 x 26kg 20 x 20kg
BB INCLINE PRESS 8 x 55kg 15 x 40kg * Måtte stoppe grundet smerte i højre skulder
DB INCLINE PRESS 14 x 20kg 12 x 20kg 12 x 20kg
DB INCLINE FLYERS 10 x 14kg 10 x 14kg 10 x 14kg 18 x 12kg 16 x 12kg
DB DECLINE PRESS 10 x 20kg 8 x 20kg
Sidst rettet af LilleJonas 31. okt 2011, 12:11, rettet i alt 3 gange.
Mange tak! Træningens forløb var helt smooth lige bortset fra den BB incline. Jeg har altid haft problemer med den. Det er nok min teknik, der er gal. Men kan nu også bedre li' den med DB.
En af mine erfarne venner anbefalede en blanding af høje reps istedet for altid at køre 6, 8 eller 10. Det er længe siden jeg har haft så godt et pump i brystet og været så ødelagt derefter. Det var første træning på den måde, og jeg blev meget positivt overrasket
Dagens træning bestod af ryg sammen med mine venner Mikkel og Rasmus. Den var helt igennem fantastisk. Jeg følte et overskud af energi og fik lavet nogle rigtige gode sæt!
Jöhnk skrev:Må jeg henvise dig til Danskfitness.dk? Den har mange nybegyndere som brugere. Held og lykke! Jeg må sige at det er god fremgang efter 2 mdr.
Havde en helt fin og acceptabel træning af skulder idag. Den fandt sted, desværre som en sjældenhed, i Lvk. Jeg fik lov at spotte et sæt BB bench press og et par DB incline presses udført af ALV. Efter min træning ankom selveste Barkow og WWW og jeg besluttede mig for at være tilskuer/spotter i deres træning. Dejlig dag i Lvk.
Træningen gik således:
DB SHOULDER PRESS 08x 20kg 06x 22kg 07x 20kg
PLATELOADED SHOULDER PRESS 12x 15kg - 12x 15kg 12x 15kg 12x 15kg 10x 15kg 09x 15kg 16x 10kg *I denne maskine løfter jeg de overstående kilo med hver arm.
På grund af en forkølelse må jeg desværre aflyse de næste to dages træning, som skulle have bestået af ben onsdag og bicep, tricep torsdag. Jeg træner derfor istedet ben på fredag og bicep, tricep på lørdag, hvilket vil foregå i Lvk sammen med WWW.
På trods af de forfærdelige tog- og busture, grundet sporarbejde på slotspavillonen, havde jeg en god træning, bestående af bicep og tricep, i LiVK med WWW. barkow ankom senere og gav os et lift til Hillerød st. Dejligt! Jeg er yderst tilfreds med min præstation idag. - Det skal lige siges at jeg forventer de vildeste DOMS imorgen.
Jeg vil gerne benytte dette indlæg med at takke WWW for vejledningen i både squat og RDL. Han var en dejlig, men hård mentor. Dagens træning stod primært, for mit vedkomne, på at lære teknikkerne at kende, da jeg aldrig har lavet hverken squat eller RDL. Desværre kunne WWW ikke deltage grundet skade. Da vi ankom var ALV allerede i fuld gang med at straffe, hvilket var et vidunderligt syn. Jeg tror ikke jeg behøver fortælle jer det, men træningen bestod af ben. - Jeg er tilfreds med min præstation idag. Hvert eneste skridt gør ondt.
Jeg er ikke helt tilfreds med min træning idag. Var alene i LiVK og da træningen stod på bryst var det irriterende ikke at have en spotter. Søvnen i nat var heller ikke god pga lede DOMS i ben. Men jeg præsterede, hvad jeg kunne. Efter min træning ankom WWW & Barkow og jeg valgte at blive og holde dem ved selskab. Jeg vejede 1.5kg mindre end jeg plejer idag. Er der nogle, der ligger inde med gode råd til kosten? Tydeligvis kan jeg ikke finde ud af at spise nok/ordenligt. Træningen:
INCLINE DB PRESS 16x22.5kg 12x25kg 9x27.5kg 11x25kg 11x25kg 11x25kg 25x15kg
Idag trænede jeg ryg i LiVK sammen med Barkow, som selv havde en god omgang bryst. For mit vedkomne var træningen også rigtig god, jeg satte PR i T-bar, hvilket jeg var meget tilfreds med. Til min store glæde var Barkow villig til at køre mig hjem efter træning, da han alligevel selv skulle til Helsinge. Rigtig dejlig træning!