Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69644 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Crux skrev:Det gør ondt, men som Garik siger skal du nok overleve. Man the fuck up!
Hvad skal du have lavet og hvilken biks?

](./images/smilies/wallbash.gif)

A Menace To Chicken skrev:Ribbenene gør kodylt fucking naller at få tusset, det er bare sådan det er. Har selv siddet små fire timer under nålen, med netop ribbenene som lærred, og der tudede jeg som den fine prinsesse jeg er.
Æd smerten, og glæd dig til den efterfølgende endorfinrus når det er overstået.

Zamoth skrev:A Menace To Chicken skrev:Ribbenene gør kodylt fucking naller at få tusset, det er bare sådan det er. Har selv siddet små fire timer under nålen, med netop ribbenene som lærred, og der tudede jeg som den fine prinsesse jeg er.
Æd smerten, og glæd dig til den efterfølgende endorfinrus når det er overstået.
Skal selv 8 timer under nålen
- du har helt ret!
Mikael43 skrev:Fandeme stærkt at starte ud med ribbenene!![]()
Jeg har selv et par stykker, dog ikke én på ribbenene. Derfor kan jeg ikke helt snakke af erfaring - men jeg kunne forestille mig at det nogenlunde kommer til at gøre lige så fucking nas, som da jeg fik mit skinneben tatoveret.
Mit råd til dig vil være, at snuppe et par smertestillende, sammen med et stort nærende måltid, et par timer før du skal under nålen. Hav derudover en snacks med, til når du har pause fra nålen.
Jeg snakker af erfaring, når jeg siger at det er rimelig vigtigt at få fyldt depoterne op mens du er under nålen.
Men igen, som flere skriver, så slemt er det heller ikke :-).
Held og lykke med det!

Crux skrev:Flere gange hvor jeg har trænet 2-3 dage efter at fået en ny tattoo. No problemo

Zamoth skrev:Crux skrev:Flere gange hvor jeg har trænet 2-3 dage efter at fået en ny tattoo. No problemo
Tror også planen er at tage 2 dages pause :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 120 gæster