Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MC skrev:Kør loading. Selvom det ikke skulle have en virkning er det så billigt, at det er svært at argumentere for at lade være.

Casper.S skrev:MC skrev:Kør loading. Selvom det ikke skulle have en virkning er det så billigt, at det er svært at argumentere for at lade være.
Det er overhovedet ikke svært at argumentere imod, da det er tvivlsomt hvor meget mere man får ud af at kører loading, pris eller ej.

MC skrev:Casper.S skrev:MC skrev:Kør loading. Selvom det ikke skulle have en virkning er det så billigt, at det er svært at argumentere for at lade være.
Det er overhovedet ikke svært at argumentere imod, da det er tvivlsomt hvor meget mere man får ud af at kører loading, pris eller ej.
Hvilke fordele mener du at der skulle være ved ikke at køre loading-perioden?

Casper.S skrev:MC skrev:Casper.S skrev:MC skrev:Kør loading. Selvom det ikke skulle have en virkning er det så billigt, at det er svært at argumentere for at lade være.
Hvilke fordele mener du at der skulle være ved ikke at køre loading-perioden?
1. Den akutte effekt er måske minimalt mindre, og på længere sigt er det ingen forskel.
2. Mindre risiko for dårlig mave.
3. Man sparer penge.
4. Det er mere simpelt. Ikke alt mulig lort med 10 g. morgen og aften, eller 5 g. 4 gange om dagen. Derimod bare 3-5 g. NÅR DET PASSER EN.

ckp2906 skrev:Guys hvilken effekt kan i "mærke"? har kørt loading fasen og vedligeeholdelsen. Har ikke kunne mærke nogn forskel

MC skrev:ckp2906 skrev:Guys hvilken effekt kan i "mærke"? har kørt loading fasen og vedligeeholdelsen. Har ikke kunne mærke nogn forskel
Den ene gang jeg ikke kørte loadingperiode responderede jeg stort set ikke på det. De gange jeg har kørt med loadingperiode har jeg responderet rigtig godt - jeg har taget et par kg på + at min styrke er gainet forholdsvist hurtigt.

MC skrev:1. Nej - jeg kender flere, incl. mig selv, der reagerer langt bedre ved at køre loadingperioden.
2. NejHvis du deler det op over 3-4 gange har det ingen betydning.
3. Kreatin er så billigt, at de 70g ekstr, næppe er noget der vælter økonomien
4. Dårligt argument. 5g om morgenen sammen med morgenmaden, 5g i din shake efter træning, og 5g inden du går i seng. Så er det hellere ikke mere besværligt

ckp2906 skrev:MC skrev:ckp2906 skrev:Guys hvilken effekt kan i "mærke"? har kørt loading fasen og vedligeeholdelsen. Har ikke kunne mærke nogn forskel
Den ene gang jeg ikke kørte loadingperiode responderede jeg stort set ikke på det. De gange jeg har kørt med loadingperiode har jeg responderet rigtig godt - jeg har taget et par kg på + at min styrke er gainet forholdsvist hurtigt.
Min vægt har ikke rørt sig ud af flækken :S

Casper.S skrev:MC skrev:1. Nej - jeg kender flere, incl. mig selv, der reagerer langt bedre ved at køre loadingperioden.
2. NejHvis du deler det op over 3-4 gange har det ingen betydning.
3. Kreatin er så billigt, at de 70g ekstr, næppe er noget der vælter økonomien
4. Dårligt argument. 5g om morgenen sammen med morgenmaden, 5g i din shake efter træning, og 5g inden du går i seng. Så er det hellere ikke mere besværligt
1. Jeg må indrømme, at jeg ikke kan bruge din subjektive vurdering til noget som helst. I'm just saying, det kunne ligeså godt være en placebo effekt.
2. Det er der formentlig nogle som vil være uenige i![]()
3. Det er nu mere princippet i det at man ikke bør spilde sine penge.
4. Jeg forstår virkelig ikke at du er uenig her. Lad os tage den en gang til - hvad er mest besværligt; at åbne et bøtte en gang, eller 3/4 gange? Gider jeg bruge tid på den slags? Nej.

ckp2906 skrev:Forresten jeg oplver at mit kreatin ikke opløses????? jeg indtager det sammen med vand og prot pulver, alt sammen fra bodylab

ckp2906 skrev:Forresten jeg oplver at mit kreatin ikke opløses????? jeg indtager det sammen med vand og prot pulver, alt sammen fra bodylab

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster