Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

ckp2906 skrev:Velkommen til logland:)
Du kan da starte med at poste dit program, kost osv
Ellers fyr spørgsmål af, er sikker på folk godt vil hjælpe

ckp2906 skrev:Der behøver ikke være noget fastlagt. Dog kan en kostplan hjælpe dig til at få en god fornemmelse af hvor mange kalorier du får på en dag.
Træningsprogrammet kan du også variere i, hvis du ikke vil tage det så seriøst, men det vil være en god idé at have noget struktur, så du ikke bare lavede randomness når du trænede.
ckp2906 skrev:Sikke et sprog

MathiasLaustrup skrev:Jeg ville så sygt gerne have styr på mit kalorieindtag, men når man bor hjemme kan man ikke bare ditche mamas syge mad, selvom man gerne bare vil have kylling og ris!

dh4nsen skrev:MathiasLaustrup skrev:Jeg ville så sygt gerne have styr på mit kalorieindtag, men når man bor hjemme kan man ikke bare ditche mamas syge mad, selvom man gerne bare vil have kylling og ris!
Har du spurgt den kære dame? Ellers så meld maden fra, og fix den selv. Man kan hvis man vil

dh4nsen skrev:MathiasLaustrup skrev:Føler mig utroligt svag når jeg cutter MEN, jeg vil gerne have en lavere fedt%. Hvad ville I gøre? Cutte først, bulke bagefter eller omvendt?
Kommer jo lidt an på hvad dit mål er. Hvis du vil være større og stærkere, er det jo bulke der skal ligge som nr 1. Vil du gerne være cut nu, så er det jo den vej. Når du så er cuttet ned, kan du jo hoppe på lean bulk vognen.
Iøvrigt en fin film i har sat sammen der. Gang i kickflipper-knægten

alexanderd skrev:Alt for lækker video du har smidt op der!
Du får lige lidt credit fra mig af, at du kan blive ved med diverse ben øvelser+ben træning trods dit sprinderknæ.
Never back down
Jeg følger med her!

Øst skrev:Fede videoer begge to
To af dine locations stikker ud. The Beach og der hvor du filmer om aftenen.

MathiasLaustrup skrev:Øst skrev:Fede videoer begge to
Når du siger stikker ud, mener du det så positivt eller negativt?![]()
Stranden er basketball-banen om natten var helt klart også mine favorit-locations da vi filmede!

Øst skrev:MathiasLaustrup skrev:Øst skrev:Fede videoer begge to
Når du siger stikker ud, mener du det så positivt eller negativt?![]()
Stranden er basketball-banen om natten var helt klart også mine favorit-locations da vi filmede!
Det var positivt. Kan se vi er enige. Effekterne bliver bare endnu federe.

MathiasLaustrup skrev:Traps skulder rulle ting - Hvad hedder denne øvelse egentlig rigtigt?
8x4x50
Nogle der ellers har nogle gode upper body øvelser jeg burde smide ind?

ThePhoenix skrev:MathiasLaustrup skrev:Traps skulder rulle ting - Hvad hedder denne øvelse egentlig rigtigt?
8x4x50
Nogle der ellers har nogle gode upper body øvelser jeg burde smide ind?
Den hedder bare "shrugs". Men du skal stoppe omgående med at rulle med skulderne. De skal bare føres lige op og ned.
Du er fint dækket ind på overkroppen. Dog skal du måske overveje om du ikke burde have mere træk, end pres.

Jussefar skrev:fedt med pr i front squat, hvordan var formen?
Når manden siger mere træk end pres, mener han indkorporer flere ryg øvelser. Alskens row varianter, chins, pulldowns. Min personlige tese er dobbelt så meget træk end pres i løbet af en alm. træningsuge, det er lækkert

Øst skrev:Hvornår skal vi se filmen?
Øst skrev:God bedring.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster