MilitaryFTW skrev:Legend...
Min kommentar er ikke redundant, da det irritere mig at der altid er nogen som ved meget bedre...
WeirdMoose' indlæg var redundant, fordi jeg allerede med korte og klare formuleringer havde forklaret hvordan det hænger sammen.
Derefter kom der en kommentar fra dig, som i den grad er redundant.
Hvorfor overhovedet bruge et latterligt ord som redundant?
Weirdmoose... Kan igen kun sige at jeg i begge mine indlæg har skrevet at et 2-split er et fullbody splittet i 2 evt. MED EKSTRA ØVELSER.
Det indlæg jeg er uenig med dig i var følgende. Du skriver netop ikke at man bør eller skal have flere øvelser med.
MilitaryFTW skrev:Et 2-split er jo bare et FB der er splittet i 2.
Der siger du intet om det.
MilitaryFTW skrev:F.eks. hvis man ikke gider træne 3 timer i træk for at gennemføre et FB.
Der siger du intet om det.
MilitaryFTW skrev:I et 2-split synes jeg også man har mulighed for at indføre et par ekstra iso-øvelser.
Det er bare hvad du helst vil, det er i mine øjne lige godt.
Der nærmer du dig ganske vist. Men du slutter af med at man skal gøre hvad man helst vil, da det i dine øjne er lige godt. Altså er det i dine øjne lige godt om man har flere iso øvelser med eller ej.
Det er det jeg er uenig med dig i, da jeg mener man skal have flere øvelser og udnytte de muligheder et 2 split giver mulighed for med hensyn til øvelser sæt osv.
Det var det og kun det mit indlæg gik på.