Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

awer19 skrev:13 år, 45 kilo, og du tar 60 i bænk er pænt flot, hvor mange reps?
Hvor mange kalorier indtager du om dagen?
prøver du på at " bulke " op?
har du målt dine arme? hvor mange cm?

Abs-Killer skrev:awer19 skrev:13 år, 45 kilo, og du tar 60 i bænk er pænt flot, hvor mange reps?
Det er 1RM
Jeg har ikke kørt bulk eller cut endnu, jeg starter først i starten af sommeren med bulk, tror jeg.
Og mine arme er 30 cm når jeg spænder og 26 cm nå jeg slapper af.
hvad betyder det?
du skal fokusere 100% på bryst,arme, skuldre,ryg imo og så abs
awer19 skrev: du skal fokusere 100% på bryst,arme, skuldre,ryg imo og så abs

awer19 skrev:Abs-Killer skrev:awer19 skrev:13 år, 45 kilo, og du tar 60 i bænk er pænt flot, hvor mange reps?
Det er 1RM
Jeg har ikke kørt bulk eller cut endnu, jeg starter først i starten af sommeren med bulk, tror jeg.
Sorry, " 1RM? " det vist bare mig der ikke helt har fattet det sprog endnuhvad betyder det?
1 Rep?
30 cm er udemærket. Men angående abs det har alle 13 årige satme når de er tyndedu skal fokusere 100% på bryst,arme, skuldre,ryg imo og så abs

cl1nt skrev:awer19 skrev:Abs-Killer skrev:awer19 skrev:13 år, 45 kilo, og du tar 60 i bænk er pænt flot, hvor mange reps?
Det er 1RM
Sorry, " 1RM? " det vist bare mig der ikke helt har fattet det sprog endnuhvad betyder det?
1 Rep?
30 cm er udemærket. Men angående abs det har alle 13 årige satme når de er tyndedu skal fokusere 100% på bryst,arme, skuldre,ryg imo og så abs
Hold nu op. Du kan ikke sige, at han skal fokusere på noget specielt, når han ikke har mere masse, end han har.
Til topic starter: du har et fint udgangspunkt med flotte abs, der skal bare noget overall masse på.

awer19 skrev:Abs-Killer skrev:awer19 skrev:13 år, 45 kilo, og du tar 60 i bænk er pænt flot, hvor mange reps?
Det er 1RM
1 Rep?

Hold nu op. Du kan ikke sige, at han skal fokusere på noget specielt, når han ikke har mere masse, end han har.
Til topic starter: du har et fint udgangspunkt med flotte abs, der skal bare noget masse på.

mic skrev:Dit udgangspunkt er sgu helt fint, og man kan da godt se at du træner![]()
Det med at du hverken har kørt bulk eller cut endnu - der er vist desværre kun at sige, at du burde være startet på bulk IGÅR!![]()
Spis spis spis - og forsæt med at give den gas, så kommer der snart lidt mere bøf på skelettet !

Du ku' også bare spise noget mere af det hun køber!Abs-Killer skrev:-men så må jeg vel bare drikke noget mere weight gainer? ;)

mic skrev:Du ku' også bare spise noget mere af det hun køber!Abs-Killer skrev:-men så må jeg vel bare drikke noget mere weight gainer? ;)

awer19 skrev: du skal fokusere 100% på bryst,arme, skuldre,ryg imo og så abs
awer19 skrev: Ja glemte self. ben

bare klø på..

Abs-Killer skrev:er der ikke nogen andre kommentare? :p

Crip'O skrev:jeg synes sku at det er flot af en på 13.
kan man godt komme op og træne i et center i din by som 13 allerede? her er der aldersgrænse på 15 -.-
Jeg havde i hvertfald slet ikke noget bryst på din alder, men jeg kan da se at du har en smule
Det er rigtigt godt, bare fortsæt. Spis spis spis! Hver aftensmad, så sæt dig til mål, at hver gang din far smider noget påt tallerknen, så smider du det dobbelte på din

Abs-Killer skrev:Jeg ville lige sige at før kroppen er 3-4 år gammel, men den var også sådan da jeg startede.

bahne05 skrev:Hva er bw'en på nu?

Abs-Killer skrev:bahne05 skrev:Hva er bw'en på nu?
Mener du min kropsvægt? Hvis det er den du mener, så er den på 49-50 kg.

cl1nt skrev:Det ser godt ud. God fremgang på så kort tid. Keep it up

bahne05 skrev:Abs-Killer skrev:bahne05 skrev:Hva er bw'en på nu?
det var det jeg mente :p
Hvor meget gainer du om ugen?

Abs-Killer skrev:bahne05 skrev:Abs-Killer skrev:bahne05 skrev:Hva er bw'en på nu?
det var det jeg mente :p
Hvor meget gainer du om ugen?
Altså hvor meget jeg tager på?
Det ved jeg ikke helt, den ligger vel på 0,360 g om ugen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster