Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Matt skrev:Kan tv2 programmer ikke ses på nettet, de har det der sputnik, men koster det penge?

sniper skrev:Matt skrev:Kan tv2 programmer ikke ses på nettet, de har det der sputnik, men koster det penge?
Ja sputnik har den fordel at man kan se det når det passer ind, men det koster vist penge..

Gozo skrev:Mens vi er ved TV.
Operation X omhandler ulovlige slankemiddel imorgen. Det kommer kl 20:00.

Gozo skrev:Mens vi er ved TV.

det kommer på tv 2Hildir skrev:Gozo skrev:Mens vi er ved TV.
Kanal?

kinky_fætter skrev:det kommer på tv 2Hildir skrev:Gozo skrev:Mens vi er ved TV.
Kanal?

SPH skrev:Jeg forstår ikke hvorfor han vil udstille sig selv på den måde.

sniper skrev:SPH skrev:Jeg forstår ikke hvorfor han vil udstille sig selv på den måde.
*Host* Medie-luder.. Ville heller ikke gøre det hvis jeg krudtede den..

SPH skrev:sniper skrev:SPH skrev:Jeg forstår ikke hvorfor han vil udstille sig selv på den måde.
Ja måske. Jeg hørte noget om at han mistede alle sine gains efter kuren. Så er han nok det dårligste eksempel LPS har fundet. En hver kan da holde på sine gains krudtet eller clean, det handler det vel bare om at vold æde, altså ordentligt.

Bay skrev:SPH skrev:sniper skrev:SPH skrev:Jeg forstår ikke hvorfor han vil udstille sig selv på den måde.
Ja måske. Jeg hørte noget om at han mistede alle sine gains efter kuren. Så er han nok det dårligste eksempel LPS har fundet. En hver kan da holde på sine gains krudtet eller clean, det handler det vel bare om at vold æde, altså ordentligt.
Ja, men de vil jo ikke fortælle at krudt er en nem vej til vedvarende muskler, hvis man har styr på kosten og træningen

SPH skrev:En hver kan da holde på sine gains krudtet eller clean, det handler det vel bare om at vold æde, altså ordentligt.

SimonJ skrev:SPH skrev:En hver kan da holde på sine gains krudtet eller clean, det handler det vel bare om at vold æde, altså ordentligt.
Man skal også kickstarte sin egen produktion af testosteron med hjælp af PCT.. Så det nytter ikke bare at vold æde

Bay skrev:SimonJ skrev:SPH skrev:En hver kan da holde på sine gains krudtet eller clean, det handler det vel bare om at vold æde, altså ordentligt.
Man skal også kickstarte sin egen produktion af testosteron med hjælp af PCT.. Så det nytter ikke bare at vold æde
Det er korrekt, men PCT og anti-øst følger normalt med i købet, hvis man køber en skræddersyet kur

SimonJ skrev:Bay skrev:SimonJ skrev:SPH skrev:En hver kan da holde på sine gains krudtet eller clean, det handler det vel bare om at vold æde, altså ordentligt.
Det er korrekt, men PCT og anti-øst følger normalt med i købet, hvis man køber en skræddersyet kur
All right, viste ikke lige at man købte en hel skræddersyet kur, så sorry then

Bay skrev:SimonJ skrev:Bay skrev:SimonJ skrev:SPH skrev:En hver kan da holde på sine gains krudtet eller clean, det handler det vel bare om at vold æde, altså ordentligt.
Det er heller ikke alle som gør det- men hvis man endelig skal begynde at bruge det skidt, så skal man sku gøre det ordenlig
- Altså få tilpasset en kur til sig og sine mål

sniper skrev:Bay skrev:SimonJ skrev:Bay skrev:SimonJ skrev:SPH skrev:En hver kan da holde på sine gains krudtet eller clean, det handler det vel bare om at vold æde, altså ordentligt.
Det er heller ikke alle som gør det- men hvis man endelig skal begynde at bruge det skidt, så skal man sku gøre det ordenlig
- Altså få tilpasset en kur til sig og sine mål
Synes nu man skal lade være med at følge ordentligt op på det, så der mistes meget masse og vi andre ikke føler os røvrendt på vores hårde slid..:´)

SimonJ skrev:http://blog.tv2.dk/morten.ankerdal/entry88048.html
Ærgeligt, havde ellers glædet mig til at se det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster