Nu har jeg efterhånden været aktiv her på siden et godt stykke tid, og har i den forbindelse fulgt godt med i diverse fora. Af en eller anden grund er det dog først gået op for mig sent, at logs kan være ganske interessante - og lærerige!
Jeg tænkte derfor at jeg ville give det et skud selv.
Du skal være mere end velkommen til at kommentere min træning, og velkommen indenfor!
Make yourself at home!
Stats:
Alder: 23
Højde: 182cm
Vægt: 75-80kg
Erfaring: Jeg tossede rundt i det lokale S.A.T.S. som 15 årig. Jeg vidste absolut intet omkring træning, og tabte derfor hurtigt motivationen og gejsten. Den kom dog tilbage i perioder og så fik den én over nakken i perioder af 2-3 uger (jeg vidste dog stadig ikke en .... omkring træning)
Som 18-19-årig møder jeg så en fyr der træner, gennem en af min kærestes veninder. Vi fik en aftale om at træne sammen i hus (men jeg lallede stadig rundt).
Efter et års tid gik det dog op for mig at der måske var noget brugbar viden at hente på området
, så jeg begyndte derfor at gennemsøge nettet for info. I min jagt faldt jeg jo så på et tidspunkt over denne skønne hjemmeside, og jeg har trofast hængt på siden.
Jeg fik styr på de forskellige aspekter af en livsstil som en bodybuilder, resultaterne begyndte at komme og dermed også motivationen og disciplinen.
Mål: Spørg.

Og mange tak for velkomsten!