Smid et billede op så folk kan se, så vil der være mere info til dig - har altså også min tvivl til, at der kan være særlig meget fedt på dig

Er der forresten den kostplan du følger, som du har på din profil? fra 8-3-2011? Så kan folk lige kigge på den også.
Har måske en teori om, at du ikke har nok muskel til at se "vild" ud. At cutte uden en portion muskelmasse vil se sjovt ud, så få dig et overblik af hvad du skal have af proteiner, fedt og kulhydrat og så spis nogenlunde, så du tager på. Hvis du ripper dig nu, vil du højst sandsynligt ligne en person, der er utrænet - kender også en af mine venner, der prøvede dette
Bulk lidt op, og når du finder dig selv stor nok, så skræl lidt fedt af, men langsomt dog.
Nogle der vil mene det samme?
P.S. Altså jeg vejer stort set det samme og er dog 173 cm, og jeg synes 100 % du skal bulke (lean self - ikke bare hjernedødt pizzabesøg 3 gange om ugen) og så træne effektivt med store, tunge øvelser. Kender ikke til myten med at smide muskel på, mens man forbrænder fedt (det kan vel ikke lade sig gøre), men det vil (tror jeg) få dig til at se mere ripped ud.
Altså, hvis der er nogenlunde den samme mængde fedt og endnu mere muskel, så vil forholdet blive større, og du vil se mere ripped ud. Mængden af den fedt kontra muskel du oplagrer vil være resultat af en effektiv træning (superset, compound-øvelser, god form og høj puls. Hold intensiteten høj (pauserne mellem sættene skal også være relativt lave). Prøv at få sved på panden ;)
Go for it!