Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1328
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1326

Følg bodybuilding.dk på

maksimale genetiske potentiale?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Nu havde jeg lidt droppet at træne mig videre op til at blive større, simpelthen pga. ingen motivation :D

Har tænkt lidt over hvorfor jeg kom dertil og fandt frem til:

Jeg tror ikke jeg kan opnå noget særligt med mine genetiske forudsætninger. Har træning 2-3 år on-off, på et tidspunkt hvor jeg peakede tog jeg meget på i muskelmasse og fik rigtig gode resultater (pga. ordenlig kost, træning og søvn) men siden da er det gået ned af bakke.
Jeg har lige dumpet ned på 72,5kg igen efter at have nået mit mål på 75,5kg pga. en maveinfektion...
Ellers er jeg 194cm med den vægt (fedt % under 10 med gode abs! :D )

Nu har jeg så tænkt, kan jeg nå 80 kilo overhovedet med ren muskelmasse? Behøver vel ikke sige det skal være clean? Jeg MAGTER ikke at æde mere SUPRO SOYAprotien lorte-pulver, det er det eneste jeg kan tåle, men kæft det smager dårligt! Træt af kylling, træt af tun med tungmetaller.

Jeg er villig til at træne HÅRDT for at nå det mål, men jeg skal spise latterligt meget for at komme mig og kan ikke tåle sukker, hvedemel, mælk, oksekød og tørrede frugt. Er der ikke nogen der ved en menneskelig løsning for mig? ANdre herinde der ikke kan tåle samme slags mad eller har svært ved at gaine?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Sandman skrev:Nu havde jeg lidt droppet at træne mig videre op til at blive større, simpelthen pga. ingen motivation :D

Har tænkt lidt over hvorfor jeg kom dertil og fandt frem til:

Jeg tror ikke jeg kan opnå noget særligt med mine genetiske forudsætninger. Har træning 2-3 år on-off, på et tidspunkt hvor jeg peakede tog jeg meget på i muskelmasse og fik rigtig gode resultater (pga. ordenlig kost, træning og søvn) men siden da er det gået ned af bakke.
Jeg har lige dumpet ned på 72,5kg igen efter at have nået mit mål på 75,5kg pga. en maveinfektion...
Ellers er jeg 194cm med den vægt (fedt % under 10 med gode abs! :D )

Nu har jeg så tænkt, kan jeg nå 80 kilo overhovedet med ren muskelmasse? Behøver vel ikke sige det skal være clean? Jeg MAGTER ikke at æde mere SUPRO SOYAprotien lorte-pulver, det er det eneste jeg kan tåle, men kæft det smager dårligt! Træt af kylling, træt af tun med tungmetaller.

Jeg er villig til at træne HÅRDT for at nå det mål, men jeg skal spise latterligt meget for at komme mig og kan ikke tåle sukker, hvedemel, mælk, oksekød og tørrede frugt. Er der ikke nogen der ved en menneskelig løsning for mig? ANdre herinde der ikke kan tåle samme slags mad eller har svært ved at gaine?

Ja du kan. 80 kg er enda ikke særlig meget for en person på 194 cm.
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results

Træner her: Anger Mangement

Det fleste på din højde burde kunne komme til at veje 90-100 kg med en fornuftig fedtprocent uden at krudte den. Det kræver selvfølgelig hård træning og den rette kost.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Logbog: Ingen logbog

Jeg er selv omkring samme højde og min vægt ligger på 96-97 for tiden og min start vægt var på 80, så du kan sagtens komme op! Det tog mig 2 et halvt-3år med ordenlig træning og selvfølgelig kost
In House We Trust!
Dancing is not a crime!
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 135.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Undskyld jeg siger det her.. men..

Jeg syntes altså at det er ret ynkeligt det der.

Kan godt være at du har mistet motivationen, men at bruge undskyldninger som "genetisk potentiale"
når man er på dit niveau? Det er altså til grin, og burde ikke tages seriøst imo..

Det er ret simpelt. Hvis du ikke tager på.. ÆD MERE!
Brugeravatar

Geografisk sted: Næstved

asusvenus skrev:Undskyld jeg siger det her.. men..

Jeg syntes altså at det er ret ynkeligt det der.

Kan godt være at du har mistet motivationen, men at bruge undskyldninger som "genetisk potentiale"
når man er på dit niveau? Det er altså til grin, og burde ikke tages seriøst imo..

Det er ret simpelt. Hvis du ikke tager på.. ÆD MERE!

Godt, det gjorde det, stop tuderiet og start squattin' :mrgreen: Jeg går ned og træner med det samme ;)

En log med kostplan ville også være bedre til at få råd og pointere evt. fejl ud.

Postdanmark smed også lige 2 kilo af kroppen på mig på trods af nogle hæftige peanutbutter madder som madpakke :P

Styrkeliste

Hvad er grunden til at du ikke kan tåle diverse madvarer?
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Så du kan hverken tåle mælkeprotein eller æggeprotein?
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

TheFatboy skrev:Hvad er grunden til at du ikke kan tåle diverse madvarer?

Det ved jeg forhåbentlig d. 14 maj hvor prøver fra sygehuset er kommet ud til min hudlæge..Men min mor har det på samme måde, endda værre.

Æggeprotien, jeg har drukket 6 æg om dagen en gang fra mixer+pulver+gryn+banan, men mine prutter stank så meget jeg ikke kunne holde mig selv ud :D

Er i klar over hvor lamt det er at skulle forsvare det med kosten hele tiden? Min kæreste skulle også lige bo sammen med mig før hun rigtig forstod det

Styrkeliste

Sandman skrev:
Godt, det gjorde det, stop tuderiet og start squattin' :mrgreen: Jeg går ned og træner med det samme ;)

En log med kostplan ville også være bedre til at få råd og pointere evt. fejl ud.

Postdanmark smed også lige 2 kilo af kroppen på mig på trods af nogle hæftige peanutbutter madder som madpakke :P

Lige netop! :)

Jeg ved godt hvordan det er at være høj (199cm) og tynd.. Startede selv omkring de 71kg for 7ish måneder siden.. Ligger på 86kg nu.
Brugeravatar

Geografisk sted: Næstved

Sandman skrev:Træt af kylling, træt af tun med tungmetaller.

- Nu kan kylling laves på MANGE måder; mon du har prøvet dem alle? og mon alle er lige kedelige?

- Tun og tungmetaller.. ja, der er ganske vidst tungmetaller i MEN, skal dette påvirke din krop så skal du æde flere kg om ugen.
Dette har jeg fra et foredrag, der kom fra en mand hvis titel er så lang, at jeg ikke kan skrive eller huske den. Men studierne var veldokumenteret, så tror ikke du har noget at frygte.
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (2)

Zaulich skrev:

- Nu kan kylling laves på MANGE måder; mon du har prøvet dem alle? og mon alle er lige kedelige?

- Tun og tungmetaller.. ja, der er ganske vidst tungmetaller i MEN, skal dette påvirke din krop så skal du æde flere kg om ugen.
Dette har jeg fra et foredrag, der kom fra en mand hvis titel er så lang, at jeg ikke kan skrive eller huske den. Men studierne var veldokumenteret, så tror ikke du har noget at frygte.

Post du gerne studierne. Har haft det emne oppe mange gange.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Moqensen skrev:
Zaulich skrev:

Har forsøgt at finde dem, men indtil videre forgæves. Foredraget blev holdt på min skole. Det er i hvert fald min begrundelse for, at spise så meget tun som det lyster :)
Jeg tror ikke på, at en dåse om dagen kan skade.
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar

Styrkeliste

Zaulich skrev:
Moqensen skrev:
Zaulich skrev:

Har forsøgt at finde dem, men indtil videre forgæves. Foredraget blev holdt på min skole. Det er i hvert fald min begrundelse for, at spise så meget tun som det lyster :)
Jeg tror ikke på, at en dåse om dagen kan skade.

Det er fucking nederen det ikke bare kan slås fast én gang for alle.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Moqensen skrev:Det er fucking nederen det ikke bare kan slås fast én gang for alle.

Det er jeg fuldstændigt enig i. Jeg skal prøve så godt jeg kan, at fremskaffe studierne.
Brugeravatar

Styrkeliste

Zaulich skrev:
Moqensen skrev:Det er fucking nederen det ikke bare kan slås fast én gang for alle.

Det er jeg fuldstændigt enig i. Jeg skal prøve så godt jeg kan, at fremskaffe studierne.

Er ret sikker på, at det står i bogen "Sushi - lidenskab, videnskab og sundhed" af Ole G. Mouritsen - Så afsted på biblioteket.

Tilføjelse:
Jeg faldt over dette link:

http://www.miljoeogsundhed.dk/DEFAULT.aspx?node=5513

De udtaler, at hvis man har fat i en dåse tun med "lavt" indhold af kviksølv, vil en mand på 80kg kunne spise 5 dåser om ugen. Læs selv resten. Jeg vil dog fortsat spise så meget som jeg har lyst til.
Brugeravatar

Styrkeliste

min startvægt var så lige 61kg @ 194cm :P

11kg sys jeg derfor slet ikke er for dårligt og for hurtigt opgivet :)

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster