Det er fandme skrækkeligt at nogen kan finde på sådan noget. Ingen straf er hård nok til sådan en psykopat som ham.
Hvad mener i om sådanne idioter? Jeg synes der kommer flere og flere af dem... Desværre

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Asomugha skrev:Hvad mener i om sådanne idioter?

Ratz skrev:Asomugha skrev:Hvad mener i om sådanne idioter?
De er bare fjong.
Dit emne er om muligt lige så retarderet som den omtalte mand.

Ratz skrev:Hvad er det du vil debattere?

Asomugha skrev:Ratz skrev:Hvad er det du vil debattere?
Hvad folk mener der skal gøres ved sådanne typer?
Det er et rimelig væsentligt emne at tage op synes jeg?

Asomugha skrev:Ratz skrev:Hvad er det du vil debattere?

A Menace To Chicken skrev:Asomugha skrev:Ratz skrev:Hvad er det du vil debattere?
Come on, hvad tror du selv? De tilkendegivelser du vil få vil være det fulde strafspektrum fra livstid i fængsel/behandlingsdom til dødsstraf efter midaldertortur alt efter folks temperament.
Du kunne ligeså godt spørge folk om deres holdning til at spise bark, alle ville svare nej med forskellige grader af væmmelse og et par få trolls vil bifalde idéen og folk vil så rage løs på dem.

Flotfyr20 skrev:Asomugha skrev:Ratz skrev:Hvad er det du vil debattere?
Hvorfor? og hvor passer denne tråd lige ind i et træningsforum?

Asomugha skrev:A Menace To Chicken skrev:Asomugha skrev:Ratz skrev:Hvad er det du vil debattere?
Come on, hvad tror du selv? De tilkendegivelser du vil få vil være det fulde strafspektrum fra livstid i fængsel/behandlingsdom til dødsstraf efter midaldertortur alt efter folks temperament.
Du kunne ligeså godt spørge folk om deres holdning til at spise bark, alle ville svare nej med forskellige grader af væmmelse og et par få trolls vil bifalde idéen og folk vil så rage løs på dem.
Der er nu helt forskellige syn på sådan noget, ja muligvis er de fleste forfærdet i skud momentet, men efterfølgende vil nogen hellere se dem få god behandlingshjælp og straf på 2 år eller lign. mens andre mener retfærdigheden skal sejre og han skal have 30 år. Når alt kommer til alt så har folk forskellige meninger.

A Menace To Chicken skrev:Asomugha skrev:A Menace To Chicken skrev:Asomugha skrev:Ratz skrev:Hvad er det du vil debattere?
Der er nu helt forskellige syn på sådan noget, ja muligvis er de fleste forfærdet i skud momentet, men efterfølgende vil nogen hellere se dem få god behandlingshjælp og straf på 2 år eller lign. mens andre mener retfærdigheden skal sejre og han skal have 30 år. Når alt kommer til alt så har folk forskellige meninger.
alle fornuftige mennesker mener at han skal straffes, og at samfundet skal tage de respektive forholdsregler imod gentagelser - hvilket vil sige: isoler manden fra samfundet, og studer hans patalogi til fremtidig brug ifbm. forebyggelse. Andre, knap så fornuftige men helt menneskelige, reaktioner vil lyde på lynchning, indførelse af drakoniske straffemetoder og grusom død. Trolls vil så holde en fest med emnet og erklære ham for helt, og nyde den shitstorm der uvægerligt følger efter. Dit emne er diskuteret tusinde gange før, her og andre steder igennem de sidste tusinde år - derfor kan nogen godt undre sig over at du ønsker at tage en så overordnet diskussion på et træningsforum.

Asomugha skrev:Flotfyr20 skrev:Asomugha skrev:Ratz skrev:Hvad er det du vil debattere?
Hvorfor? og hvor passer denne tråd lige ind i et træningsforum?
Er det din første dag på boardet? I så fald, velkommen til!

Asomugha skrev:Der er nu helt forskellige syn på sådan noget, ja muligvis er de fleste forfærdet i skud momentet, men efterfølgende vil nogen hellere se dem få god behandlingshjælp og straf på 2 år eller lign. mens andre mener retfærdigheden skal sejre og han skal have 30 år. Når alt kommer til alt så har folk forskellige meninger.

Wronox skrev:Jeg synes det sejt han turde gøre det

Flotfyr20 skrev:Asomugha skrev:Ratz skrev:Hvad er det du vil debattere?
og hvor passer denne tråd lige ind i et træningsforum?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster