Mit problem er, at mit venstre bryst er væsentlig større end det højre, og tidligere blev jeg anbefalet at køre med løse vægte i mine brystøvelser, da dette jo må give denne samme belastning på begge bryster.. Dette har jeg så gjort i godt et halv års tid nu - dog uden synderlige forbedringer. Tværtimod lader forskellen blot til at blive større...
Mit spørgsmål går nu på, om det kunne hjælpe, hvis jeg til mit full-body program, som i øjeblikket består af brystøvelserne: 3x8 dumbell bench press og 3x8 dumbell incline bench press, eventuelt tilføjede 2x8 cable chest press, hvor jeg dog kun benyttede min højre arm, således at kun højre bryst bliver stimuleret?.. Ville dette kunne hjælpe mig til at opnå større vækst på mit højre bryst, eller vil det blot betyde at jeg overtræner dette, og herved forværrer situationen?
Handler det i virkeligheden blot om, at jeg skal acceptere at min krop ikke er bygget 100% symmetrisk op, og istedet blot skal arbejde med de muligheder jeg har? eller kan jeg virkelig gøre noget ved det her problem?
På forhånd tak!

mine patter er samme størelse..