Først lidt historie:
Jeg startede min bb erfaring tilbage i dec. 2006, hvor jeg som en "lille splejs" på 20 år tog i centeret for første gang i mit liv med en kampvægt på 64 kg. og en højde på 180 cm.
Jeg havde virkelig motivationen i top og så hurtige resultater. Jeg slugte alt læsemateriale, og jeg spiste nærmest ikke et gram "forkert". Jeg var en maskine og ca. 10 mdr. efter vejede jeg 82 kg. og havde en krop de fleste ville gøre meget for. Tog næsten 20 kg. på over 10 mdr. og jeg var mega stolt. 2007, 08 og 09 gik med træning, træning og træning, og var flyttet hjem til de gamle igen i mellemtiden pga. private årsager, så det hele var nemt.
Så kom januar 2010, og jeg fik nyt job. Flyttede ud igen og havde egentlig planlagt at holde min træning ved lige, men det glippede. Jeg arbejder som butikschef i en butik/center fra 9 til 17 hver dag, og med transport er jeg hjemme allertidligst 18.45, (heldigt jeg er chef, ellers havde jeg først fri kl. 19) - så min lyst til træning forsvandt hurtigere og hurtigere. Jeg har forgæves prøvet at træne, for ikke at lade de fire års arbejde gå til spilde, men i dag 11. april 2011 har jeg ikke rørt en vægt i et år. Jeg er rent ud sagt blevet et dovent svin, med fokus på mit job og lever alt for godt i weekenderne med fester eller afslapning med alt for usundt mad.
Jeg kan nogle gange tænke på, at før i tiden var jeg ikke til at få med hjem fra træningscenteret, men nu er det stik modsat. Når jeg kommer hjem, føler jeg slet ingen motivation for at komme af sted og træne, men falder bare om på sofaen, og bliver der. Jeg har prøvet med træningspartnere, men måtte alt for ofte melde afbud, og følte kun jeg holdte dem for nar, så det stoppede jeg. Jeg har prøvet at se videoer og gamle billeder af mig selv, men det hjælper mig heller ikke.. Jeg bliver så pisse sur på mig selv, for hvor er min selvdiciplin henne? Hvor er den person der gik så meget op i bb og kost, og bare knaldede til den?
Det der har gjort det største udslag, er at den gang jeg trænede havde jeg jo fri kl. 13-14 hver dag, og kunne komme hjem og træne inden aften, og boede hjemme, så havde det for nemt.
Men bare fordi man er hjemme kl. 18.45 og ikke bor hjemme, så burde det da ikke ændre noget? Eller gør det?
Så derfor skriver jeg herinde igen, for at høre om I har prøvet noget ligende, eller har nogle gode råd?
Jeg vil jo gerne tilbage igen til den trænede krop, smide alt mit fedt og min grimme ølmave
Håber I gider tage jer tid til at sparke mig bag i...

og så lige et glad koldt mælk.. så kører det sgu.. 2-3 gange om ugen siger du... Er der nogle dage du ville vælge fremfor andre?

takker for hjælpen!