Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1354
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1352

Følg bodybuilding.dk på

Mangler noget af venstre bryst

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey

Jeg har nu trænet i omrking 4 måneder.. Efterhånden som jeg har fået en større og mere markeret brystkasse kan jeg se at en lille del af det venstre bryst mangler...?
Jeg synes selv jeg træner meget balanceret,,, Der er simpelthen bare ikke muskelsener på det sted... Er det normalt??? :? :?
en dag uden træning, er en dag uden mening

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 1.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Ingen kostplan

Ja, det er noget man hører om fra tonsvis af mennesker med lille træningserfaring. Typisk er det så minimalt, at det er helt ligegyldigt. Træn videre med fornuftig træning, så vil det formentligt udligne sig med tiden.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ja.
Der er mange herinde, der døjer med lidt asymmetri - sådan er det bare :wink:
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Super... Skulle bare være sikker..!
Hvor lang tid skal man regne med der går.. Træner cirka hver anden dag.
en dag uden træning, er en dag uden mening

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 1.00

Galleri: Vis galleri (4)

Det er ikke til at sige, desværre.
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Jeg har altid haft en udpræget assymetri, i pecs, triceps og biceps. Min venstre pat er større end den højre, og min højre arm er større end den venstre. Det udligner sig dog, stille og roligt, med træningen og er efterhånden kun synligt for folk hvis jeg direkte gør dem opmærksomme på det.

Tålmodighed er kodeordet.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Flyttet
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

balthazad skrev:Hey

Jeg har nu trænet i omrking 4 måneder.. Efterhånden som jeg har fået en større og mere markeret brystkasse kan jeg se at en lille del af det venstre bryst mangler...?
Jeg synes selv jeg træner meget balanceret,,, Der er simpelthen bare ikke muskelsener på det sted... Er det normalt??? :? :?

Hvis det er noget der går dig meget på, så har jeg også erfaret at nogle folk, går ned i vægt, sådan at det venstre bryst kan følge med, og så langsom stiger igen.

Et eksempel var en, som ikke havde lige store biceps, og hans venster biceps var både større og stærkere end højre. Han tog curls 14 kilo med højre og 16 med venstre, så gik han ned til 14 kilo i begge, indtil højre biceps kunne følge med på begge punkter (styrke og masse)
jeg træner og der sker intet..... MEN SÅ LOD JEG MIG FORTÆLLE OMKRING PRODUKTET PROTEINPULVER.... SHIT GAL, NU HAR JEG GUNNSSSSS!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

brug dumbells, det er bedre efter min egen opfattelse, da du med barbell kan uden du ved det, komme til at presse mere med den stærkeste side!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 90.00

Galleri: Vis galleri (2)

don-p skrev:

Hvis det er noget der går dig meget på, så har jeg også erfaret at nogle folk, går ned i vægt, sådan at det venstre bryst kan følge med, og så langsom stiger igen.

Et eksempel var en, som ikke havde lige store biceps, og hans venster biceps var både større og stærkere end højre. Han tog curls 14 kilo med højre og 16 med venstre, så gik han ned til 14 kilo i begge, indtil højre biceps kunne følge med på begge punkter (styrke og masse)

Det er jo også komplet idiotisk at han bevidst træner tungere med den gode arm. Hvis jeg eksempelvis kører biceps curls (som jeg aldrig gør) starter jeg altid med den svageste arm.
Jeg har ingen idé om det jeg siger er rigtigt!

Geografisk sted: Randers

Træner her: Fitness World Randers

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

samsk skrev:
don-p skrev:

Det er jo også komplet idiotisk at han bevidst træner tungere med den gode arm. Hvis jeg eksempelvis kører biceps curls (som jeg aldrig gør) starter jeg altid med den svageste arm.

Mange mennesker træner idiotisk, for nogle mennesker handler det udelukkende om at fremstå stolt i træningscenter, og derved overser de realiteter i en omgang fornuftigt træning.

Se bare på de kegler, som står og kører biceps curl, og nærmest skubber vægten op med ryggen i en slangende-bevægelse, ser okay ud som en øvelse til mavedans, eller en stiv aften i byen på dansegulvet går den også lige an, men i et træningscenter er det en no go...
jeg træner og der sker intet..... MEN SÅ LOD JEG MIG FORTÆLLE OMKRING PRODUKTET PROTEINPULVER.... SHIT GAL, NU HAR JEG GUNNSSSSS!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster