Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1315
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1312

Følg bodybuilding.dk på

Markeret muskler.

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej gutter er en dreng på 15 år, jeg startede med at træne for 7 måneder siden, da jeg startede med at træne vejede jeg 72 kg og jeg vejer nu 83 kg jeg er 180 cm høj. jeg tager noget Weight Gainer(mutant mass) og har jeg gjort i snart 2 måneder, mine muskler er markeret men slet ikke så markeret som de var i starten, jeg ved godt at det skyldes de mange kulhydrater i mit Weight Gainer. derfor ville jeg hører om det var muligt at nogle af jer kendte til noget som man kunne tage ved siden af sit Weight Gainer, som gjorde man fik markeret muskler eller pumpet muskler, uden at cutte, eller er jeg nød til at blive ved med at tage på og tage på in til min ønsket vægt er nået også begynde at træne lange/markeret muskler og cutte.

Reputation point: 0

Træner her: Sol & Velvære

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 110.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

/flyttet
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Du kan ikke tage noget der gør dine muskler markeret. Men du kan tage på en at få mere masse og gøre dem markeret på den måde, eller du kan cutte for at få mindre fedt, og køre dem markeret på den måde.
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

fred7811 skrev:Hej gutter er en dreng på 15 år, jeg startede med at træne for 7 måneder siden, da jeg startede med at træne vejede jeg 72 kg og jeg vejer nu 83 kg jeg er 180 cm høj. jeg tager noget Weight Gainer(mutant mass) og har jeg gjort i snart 2 måneder, mine muskler er markeret men slet ikke så markeret som de var i starten, jeg ved godt at det skyldes de mange kulhydrater i mit Weight Gainer. derfor ville jeg hører om det var muligt at nogle af jer kendte til noget som man kunne tage ved siden af sit Weight Gainer, som gjorde man fik markeret muskler eller pumpet muskler, uden at cutte, eller er jeg nød til at blive ved med at tage på og tage på in til min ønsket vægt er nået også begynde at træne lange/markeret muskler og cutte.

Åh gud der er da vidst nogen der har proppet dig med lidt bro-sience. At du har haft en vægtstigning på 11 kilo, gør at du sikkert har taget en del muskelmasse på, men nok også en relativ portion fedt. Derfor ser du måske ikke så markeret ud, som du måske har gjort før i tiden.

Lange/markerede muskler? Vil gerne lige have den formuleret på en anden måde, du kan altså IKKE træne dig til markering. Du kan træne efter flere gentagelser altså f.eks. 12 i stedet for 4, og derved højst sandsynligt opnå en større hypertrofi-udvikling. Alt efter om du selvfølgelig responderer bedst på det.

Kort sagt bliver du altså nødt til at cutte, hvis du vil være mere markeret. Du vil også blive glad for det, når du er færdig med dit cut, når du er større og mere markeret end du var før du begyndte med at træne.

Udover det så held og lykke, og vil måske opfordre dig til at læse lidt basalviden om træning. :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 185.00

Hvis du tør er kreatin en mulighed, hvis du ved hvor det kan skaffes

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

fred7811 skrev:jeg ved godt at det skyldes de mange kulhydrater i mit Weight Gainer.

Nej, det skyldes ikke kulhydrater. Det skyldes at du har indtaget mere energi end du forbrændte.

Du har taget fedt på

Dog bliver mine egne arme og ben aldrig mindre markerede af at tage fedtmasse på, af en eller anden grund samler det HELE sig på maven/brystpartiet, du er åbenabrt ikke som mig :P

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 120.00

ckp2906 skrev:Hvis du tør er kreatin en mulighed, hvis du ved hvor det kan skaffes

Barthell fitness creatine!

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster