Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Damse skrev:Det bedste ville være at starte op med at fastsætte en træningsplan. For begyndere ville jeg anbefale at du starter stille og roligt ud så at du ikke kommer til skade. Hvis du er spinkel er det er en god idé at smide nogen kg på, det vil ske automatisk hvis du begynder at indtage proteinpulver. start yd med at træne 3-4 gange om ugen, hvor det vil være bedst at køre splitprogram for at styrke de svagere muskelgrupper.
Det kunne evt. se sådan her ud:
mandag - bryst, skulder, triceps
tirsdag - ryg, biceps, underarme
onsdag - pause
torsdag - ben og mave
For at få masse skal du indtage flere kalorier end du kan forbrænde så spis mere end du plejer og løft tungt, men husk at du skal kunne håndtære vægten og kør 2-3 sæt hver øvelse og udfør 6-8 reps. Din workout burde ikke tage mere end en 60 minutter, så om ugen vil du bruge cirka 3 timer på at træne og så skal du selvfølgelig også indtage en kulhydrater og protein, husk at du gerne må spise mere for at ”bulke” op, således vil din krop være i anabolsk tilstand når du hviler.
held og lykke med det!

Optimisten skrev:Tog det for lang tid?
Jeg kører fullbody på 45-50 min uden problemer med følgende øvelser:
Squat
Dødløft
Bænkpres
BOR
Military
Chin-ups
Kneeling Crunch
Shrugs
Fransk pres
Du kan evt. for at spare tid supersette nogle øvelser, men det er ikke nødvendigt for mig.
Hvis du kører et split, bør du træne oftere for at ramme musklerne med samme frekvens som du gør med fullbody 3 gange om ugen.

Junioren skrev:Så slap jeg for selv at sætte et program sammen:)
Lækkert der var et i artiklen..
Det ser således ud:
Mandag
Back Squat 5 sæt x 5 reps
Bænkpres 5 sæt x 5 reps
Skulderpres Stående med Stang 5 sæt x 5 reps
Mave m. Belastning 3 sæt x 10 reps
Onsdag
Dødløft 5 sæt x 5 reps
Bent Over Barbell Rows (m. reverse grip) 5 sæt x 5 reps
Reverse Grip Chin Ups 5 sæt x 5 reps
Fredag
Front Squat 5 sæt x 5 reps
Incline bænkpres 5 sæt x 5 reps
Dips 5 sæt x 5 reps
Synes godt nok et år lyder som lang tid.. Men jeg vil se tiden an og se hvilke fremskridt jeg får gjort mig.. Derudover vil jeg, som de også anbefaler i artiklen, tage en uge med mindre vægt hvis jeg kan mærke min krop føler sig træt.
Jeg opretter nok en log, når jeg får penge til at melde mig ind i et center, så i fortsat kan følge mig og komme med gode råd..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster