Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Illisher skrev:Dine mavemuskler er ikke anderledes end andre muskler i din krop. Hvorfor de også skal trænes på samme måde for at udvikle sig. Du ville jo aldrig kører 3x30 i bænk vel? Så tag en skive bag nakken, og kør en 3x 8-12reps Hårdt og tungt.

rapperk skrev:Illisher skrev:Dine mavemuskler er ikke anderledes end andre muskler i din krop. Hvorfor de også skal trænes på samme måde for at udvikle sig. Du ville jo aldrig kører 3x30 i bænk vel? Så tag en skive bag nakken, og kør en 3x 8-12reps Hårdt og tungt.
det vidste jeg faktisk godt, men har aldrig tænkt på at gøre det?

Illisher skrev:Dine mavemuskler er ikke anderledes end andre muskler i din krop. Hvorfor de også skal trænes på samme måde for at udvikle sig. Du ville jo aldrig kører 3x30 i bænk vel? Så tag en skive bag nakken, og kør en 3x 8-12reps Hårdt og tungt.

TH1 skrev:Du tager meget på for tiden, så er det jo klart markeringen forsvinder på maven.. Hvad med bare at klø på vinteren over, og så cutte til foreåret? Gem fokus om at være markeret til sommer og gør et godt forsøg på noget bulk vinteren over..

rapperk skrev:TH1 skrev:Du tager meget på for tiden, så er det jo klart markeringen forsvinder på maven.. Hvad med bare at klø på vinteren over, og så cutte til foreåret? Gem fokus om at være markeret til sommer og gør et godt forsøg på noget bulk vinteren over..
det ville jeg gerne, og det har jeg også tænkt på. men problemet er at jeg er meget undervægtig, så hvis jeg ikke har taget på inden sommeren, ville det så ikke være dumt at cutte?
TH1 skrev:Jo det ville det, men hvis du begynder på en konkret buking tur vinteren over, og sætter dig godt ind i tingene og de forskelige faktor, ville du også komme ud med nogle gode resultater.. Læs evt. artiklen her på siden vdr. Bulking.

TH1 skrev:Læs evt. artiklen her på siden vdr. Bulking.

rapperk skrev:TH1 skrev:Læs evt. artiklen her på siden vdr. Bulking.
jeg kan ikke finde nogle artikler om bulkning

rapperk skrev:rapperk skrev:TH1 skrev:Læs evt. artiklen her på siden vdr. Bulking.
jeg kan ikke finde nogle artikler om bulkning
jeg har nu fundet artiklen, men synes ikke rigtig det siger særlig meget, det meste vidste jeg i forvejen.
Det eneste der hjalp, var det stykke med fødevarer styrelsen.

Illisher skrev: hvis du hver dag er ca 500Kcal i overskud tager du ca 500g på om ugen. Dette bør sættes som et max, da du ikke vil gaine mere muskel ved højere overkud, kun mere fedt.

rapperk skrev:Illisher skrev: hvis du hver dag er ca 500Kcal i overskud tager du ca 500g på om ugen. Dette bør sættes som et max, da du ikke vil gaine mere muskel ved højere overkud, kun mere fedt.
Jeg er i ca 500 kcal overskud hverdag, men jeg oplever altså jeg tager 700-1000 g. på om ugen!

Garik skrev:rapperk skrev:Illisher skrev: hvis du hver dag er ca 500Kcal i overskud tager du ca 500g på om ugen. Dette bør sættes som et max, da du ikke vil gaine mere muskel ved højere overkud, kun mere fedt.
Jeg er i ca 500 kcal overskud hverdag, men jeg oplever altså jeg tager 700-1000 g. på om ugen!
Så er du nok i større overskud

rapperk skrev:Garik skrev:rapperk skrev:Illisher skrev: hvis du hver dag er ca 500Kcal i overskud tager du ca 500g på om ugen. Dette bør sættes som et max, da du ikke vil gaine mere muskel ved højere overkud, kun mere fedt.
Det kunne måske også være?

Illisher skrev:rapperk skrev:Garik skrev:rapperk skrev:Illisher skrev: hvis du hver dag er ca 500Kcal i overskud tager du ca 500g på om ugen. Dette bør sættes som et max, da du ikke vil gaine mere muskel ved højere overkud, kun mere fedt.
Det kunne måske også være?
så har du enten regnet forkert på hvor meget du indtager, eller på dit ligevægtsindtagog da det er det sidste der er sværest at ramme er det jo nok det der fejlen ligger...
Tager du mere end ca 500g på om ugen, ja så justere man selvfølgelig bare ned, så det passer..
Det kan jo også være du er mindre aktiv end du plejer at være? så falder dit energi behov jo husk det.

fredekt skrev:Ved godt det er en underligt spørgsmål, men hvordan udfører i en så simpel øvelse som crunches? På bænke eller bare gulvet? Kan ikke mærke det i maven ligegyldigt hvad, tror min hoftebøjer tager over...

fredekt skrev:Ved godt det er en underligt spørgsmål, men hvordan udfører i en så simpel øvelse som crunches? På bænke eller bare gulvet? Kan ikke mærke det i maven ligegyldigt hvad, tror min hoftebøjer tager over...

Illisher skrev:Du skal krumme ryggen når du laver dem, du bruger hoftebøjerne meget mere hvis du holder ryggen ret under hele udførelsen.

rapperk skrev:Illisher skrev:Du skal krumme ryggen når du laver dem, du bruger hoftebøjerne meget mere hvis du holder ryggen ret under hele udførelsen.
hvad mener du med at krumme?

Illisher skrev:rapperk skrev:Illisher skrev:Du skal krumme ryggen når du laver dem, du bruger hoftebøjerne meget mere hvis du holder ryggen ret under hele udførelsen.
hvad mener du med at krumme?
at du skal bøje i ryggen når du udføre øvelsen. Så den ikke laves med ret ryg.
Dødløft skal laves med ret ryg, der må man ikke krumme ryggen / bøje i ryggen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster