Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

nicklas-m skrev:Jeg træner resten af kroppens muskler med 3 sæt af 10 reps :-)

Rectus Abdominus er en muskel ligesom alle andre i kroppen ;-) Smid noget mere vægt og nogle færre reps på

s0enice skrev:nicklas-m skrev:Jeg træner resten af kroppens muskler med 3 sæt af 10 reps :-)
Rectus Abdominus er en muskel ligesom alle andre i kroppen ;-) Smid noget mere vægt og nogle færre reps på

nicklas-m skrev:Men er der ellers nogle øvelser jeg mangler ved mavetræningen? og er der nogle i vil sige der træner bedre?

nicklas-m skrev:Jeg har et problem og det er jeg synes mavetræningen eller udviklingen af mine mavemuskler er gået lidt i stå.
Jeg er rimelig sikker på jeg får de kalorier, altså proteiner, kulhydrater og fedt jeg skal have, Selvom jeg ikke spiser efter en kostplan. Resten af musklerne udvikler sig godt nok, synes jeg ihvertfald.

mesomorf skrev:nicklas-m skrev:Jeg har et problem og det er jeg synes mavetræningen eller udviklingen af mine mavemuskler er gået lidt i stå.
Jeg er rimelig sikker på jeg får de kalorier, altså proteiner, kulhydrater og fedt jeg skal have, Selvom jeg ikke spiser efter en kostplan. Resten af musklerne udvikler sig godt nok, synes jeg ihvertfald.
Tager du på i kropsvægt, og bliver du stærkere i maven?
Hvis ja, så er det sikkert bare et spm om at du bliver tykkere og tykkere og at dine mavemuskler derfor ikke fremstår særligt tydeligt. Det retter sig når du taber dig igen.
Fedtdeponeringen på maven er ret ekstrem hos de fleste mænd, hvorfor det kan være temmeligt svært at følge fremgangen i 6-packen under et bulk.

slabet skrev:Rectus Abdominus er en muskel ligesom alle andre i kroppen ;-) Smid noget mere vægt og nogle færre reps på
+1
Drop Evil wheel og ram øvelser med flere kg. Wheel er jo BW, du skal ramme lede kg for at få 6 gode ting på maven!

slabet skrev:Rectus Abdominus er en muskel ligesom alle andre i kroppen ;-) Smid noget mere vægt og nogle færre reps på
+1
Drop Evil wheel og ram øvelser med flere kg. Wheel er jo BW, du skal ramme lede kg for at få 6 gode ting på maven!

toto_G4M3R skrev:Stiger du ikke i kg i din mave træning? Du skal jo presse dig selv og blive ved med at stige i kg som i andre øvelser

Virker utrolig godt, og så kan du også lave dropsets 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster