Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SPH skrev:Slap af Kai Green fik spist noget fisk i en periode!! :D
Ca. 5 kg fisk / 1000gram protein, om dagen>!!! EVIL![]()
Men der skal vel os noget protein til alle de gram test han skyder om ugen, plus diverse peptider.

schulz skrev:SPH skrev:Slap af Kai Green fik spist noget fisk i en periode!! :D
Men der skal vel os noget protein til alle de gram test han skyder om ugen, plus diverse peptider.
Indeed, Kai er dælme mean! Også det faktum at han er oppe omkring 300 pund nu

SPH skrev:schulz skrev:SPH skrev:Slap af Kai Green fik spist noget fisk i en periode!! :D
Indeed, Kai er dælme mean! Også det faktum at han er oppe omkring 300 pund nu
Det bliver spaendende at se ham i hans naeste konkurrence. Ved du hvornaar han stiller op igen, maaske foerst til arnold classic??

SimonJ skrev:Har Kai efterhånden ikke en større HGH gut, end vores gode gamle Coleman? Eller hvad synes folket?

Poliquin skrev:Hvilken en er Kai i?
Gider ik se dem alle sammen

Rockstar skrev:Super cool links, takker.
Noget der undrer mig er, i nr. 8 tror jeg det var, snakker de hen mod slutningen om hvordan man skal "bring up weaker bodyparts".. der siger Dave Palumbo at han anbefaler folk der har svært ved at få f.eks. gode ben, at de istedet for at træne ben 2 gange om ugen, så gør det hver 10. dag. Altså at man simpelthen skal træne det mindre ? Den anbefaling har jeg ik lige hørt før.

kaskelolhval skrev:Nogle der har dugfriske billeder af Kai?

specter skrev:kaskelolhval skrev:Nogle der har dugfriske billeder af Kai?
Der er PT. ingen.. Manden er tydeligvis også totalt Offseason så han ligner pis nu.. ydermere er han lige blevet opereret for brok..

schulz skrev:specter skrev:kaskelolhval skrev:Nogle der har dugfriske billeder af Kai?
Der er PT. ingen.. Manden er tydeligvis også totalt Offseason så han ligner pis nu.. ydermere er han lige blevet opereret for brok..
Det er nu godt og vel noget tid siden, og med en kampvægt på 300 pund har han klaret sig godt igennem det. Desuden er Kai ikke typen der bulker sig vildt fed, så tror på at han stadig holder sig forholdsvis lean

specter skrev:schulz skrev:specter skrev:kaskelolhval skrev:Nogle der har dugfriske billeder af Kai?
Det er nu godt og vel noget tid siden, og med en kampvægt på 300 pund har han klaret sig godt igennem det. Desuden er Kai ikke typen der bulker sig vildt fed, så tror på at han stadig holder sig forholdsvis lean
Det er rigtig nok.. men tjek lige hans kinder i den video.. der er dælme meget væske.. men lad os nu se der må snart komme lidt nye pics..

schulz skrev:specter skrev:schulz skrev:specter skrev:kaskelolhval skrev:Nogle der har dugfriske billeder af Kai?
Det er rigtig nok.. men tjek lige hans kinder i den video.. der er dælme meget væske.. men lad os nu se der må snart komme lidt nye pics..
True, men de er jo altid bloated offseason, også selvom de godt kan være forholdsvis ripped indenunder ^^

Jeg tror Dave mener at musklen folk ofte pumper en muskel for hårdt så den netop ikke når at restituere.. så at man skal give musklen en chance for at genopbygge sig selv..schulz skrev:Rockstar skrev:Super cool links, takker.
Noget der undrer mig er, i nr. 8 tror jeg det var, snakker de hen mod slutningen om hvordan man skal "bring up weaker bodyparts".. der siger Dave Palumbo at han anbefaler folk der har svært ved at få f.eks. gode ben, at de istedet for at træne ben 2 gange om ugen, så gør det hver 10. dag. Altså at man simpelthen skal træne det mindre ? Den anbefaling har jeg ik lige hørt før.
Det vel i bund og grund også bavl. Dave siger at man slet ikke kan restituere hurtigt nok ligesom de pro. Problemet ligger bare at en muskel ihvertfald er restitueret efter 72 timer, så at træne den mindre er imo dumt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster